Sain pestyä kylppärin, ja ihan kunnolla! Mitä sinä olet saanut/et ole saanut aikaiseksi?
Huh! Olen venyttänyt ja venyttänyt kylppärin kunnollista pesua. Verukkeeni oli esimerkiksi, etten mukamas saisi siirrettyä pesukonetta, ja että tarvitsisin apua. Kaikenlaista vetkuttelua.
Mutta äsken näin vapaapäivän kunniaksi: tein sen! Minä tein sen! Olin kuin miss märkäpaita, hinkkasin hulluna ja suihkuttelin pesuainetta surutta ja suuren innostuksen vallassa!
Ja eilen pesin uunin! Ja uunintaustankin! Hävettää myöntää, että en ollut siirtänyt uunia kahteen vuoteen.
Nyt on hyvä mieli. Nyt sitten voikin rauhassa palstailla!
Kertokaa muutkin rästihommista, tekemättömistä ja tehdyistä!
Kommentit (7)
Imurin pölypussien ostaminen :D Menin eilen kauppaan ja olin jopa leikannut mukaan paketista sen kulman, jossa lukee pussimallin numero tms. No, kävipä sitten ilmi, ettei kyseisellä numerolla enää löytynytkään pusseja, eikä apua löytynyt edes katalogista, jossa oli lueteltu vastaavuudet. Äh, pitää siis ottaa tarkkaan selville imurin malli ja yrittää tänään uudestaan...
Ja nyt kun muistan, otanpa liesituulettimen palaneen lampun irti ja pistän laukkuun, niin muistan ostaa uuden sellaisenkin!
Kaksi esseetä pitäisi olla kirjoitettuna sunnuntaina ja olen ihan alkutekijöissä. Nytkin olen koko päivän surffaillut netissä enkä tehnyt elettäkään edistääkseni esseitäni.
Sain selvitettyä lapsen ruokavalioasioita koulussa.
Tyhjensin myös tiskikoneen.
Sairaslomalla ei paljon jaksa suorittaa.
Täällä kans yksi himohinkkaaja. Koti siivottu, vielä pitäis pyöräyttää pyykit ja tiskata.
Onko sulla huono päivä? Mee lenkille, niin pää tuulettuu.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Oikein kylppärin siivosit, ompa saavutus.
Siivosin äsken kanssa koko kämpän! No en nyt ihan noin tarkasti uunia tai kylppäriä, mutta silti :D