Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin Tinderistä yhden miehen, joka vaikuttaa todella mukavalle, mutta..

Vierailija
22.02.2016 |

.. Hän on datanomi. Olen aina ollut yhdessä miesten kanssa, jotka tekevät ruumiillista työtä tai auto/konehommia ja tuntuu oudolle että vierellä oliski joku nörtti.

Toinen on sen musiikkimaku - kuuntelee pelkkää tanssimusiikkia mitä en voi sietää :D

Sanokaa että noi on pieniä miinuksia.. Vaikuttaa muuten ihan mielenkiintoiselle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aina ollut yhdessä miesten kanssa jotka tekevät auto/konehomnia tai ruumillista työtä?

No missä ne aikaisemmat miehet nyt ovat?

Raksuttaako jo?

Vierailija
2/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja miinuksia ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on pieniä "miinuksia", jos niitäkään. Ammatilla ei ole väliä jos persoona on hyvä.

Vierailija
4/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aina ollut yhdessä miesten kanssa jotka tekevät auto/konehomnia tai ruumillista työtä?

No missä ne aikaisemmat miehet nyt ovat?

Raksuttaako jo?

Oon epäilevä ehkä siksi, että usein näiden miesten vapaa-aikaakin kuului koneiden rassaus ja muu tollanen harrastus. Olin usein mukana ja tykkäsin tehä tollasta myös.

Meidän erot ei liity mielestäni mitenkään ammatteihin, koska jokaiseen eroon oli oma syynsä ja jokainen mies on ollut muuten toistaan erilainen.

Ap

Vierailija
5/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on pieniä "miinuksia", jos niitäkään. Ammatilla ei ole väliä jos persoona on hyvä.

Näin mäkin yritän ajatella :D tuntuu vaan hassulle kun mun lähipiirissä ei oo koskaan ollut ketään kuka tajuais tietokoneista jotain. Kaikilla on aina ollu ihan erilaiset intressit.

Ei pitäis olla näin pinnallinen, mut sitähän toi sovelluskin kyllä on..

Ap

Vierailija
6/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan häkeltynyt tästä aloituksesta. Että joku voi pitää auto/kone/ruumiillista työtä tekevää miestä niin paljon parempana kuin nörttiä, että miettii kelpuuttaako.

No hyvä tietysti näihin ryhmiin kuuluville miehille, että ovat jollekin näin selkeästi paras vaihtoehto.

Vierailija
7/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin yritän ajatella :D tuntuu vaan hassulle kun mun lähipiirissä ei oo koskaan ollut ketään kuka tajuais tietokoneista jotain. Kaikilla on aina ollu ihan erilaiset intressit.

Ei pitäis olla näin pinnallinen, mut sitähän toi sovelluskin kyllä on..

Ap

Ilman niitä nörttejä ei olisi koko Tinderiä.

Vierailija
8/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on bensaa lenkkareissa, riippuu ihan siitä

Vierailija
9/10 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kyllä todella tyhmä

Vierailija
10/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää tarina päätty? Annoitko nörtille mahdollisuuden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän