Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko vihaa kihlattuani

Vierailija
22.02.2016 |

Huhhuh, tilanne on tämä:
Olemme olleet kihloissa nyt vuoden ja sisko on vihannut miestä koko tämän ajan, aivan alusta saakka.
Nyt alkaa mitta olemaan täysi, kun pikkuveljellä on rippijuhlat ja mieskin on sinne kutsuttu. Sisko kuitenkin pistää hanakasti vastaan että "se mies ei sinne tule, minä kyllä estän sen". Sisko myös haukkuu miestä jatkuvasti..
Kyllähän se alkaa pikkuhiljaa musertamaan, kun on jatkuva taistelu päällä. Inhottaa kuunnella siskon puheita siitä kuinka "se on ******lle vain hoito, jos se löytää paremman niin kyllä se tuon jättää".. Inhottaa myös suuresti tuo, että haukkuu miestä ja minua aivan järkyttävillä sanoilla..
Mitä te tekisitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi? Onko hänellä huonoja kokemuksia miehestä tai onko hän kuullut hänestä kenties pahaa muualta?

Vierailija
2/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti kysynyt, että miksi tekee näin, mutta en saa kunnollista vastausta..

Ei ole huonoja kokemuksia ja tuskimpa mitään pahaakaan on kuullut. Mies on suht. ujo ja viihtyy pienessä kaveriporukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko siskoa.

Siskot yleensä tietää.

Se tuntee sut. Se näkee asiat kirkkaana sivusta, sellaiset asiat,mitä sä et hahmota rakastuneena. Se ajattelee sun parasta.

Mieti tätä.

Nim. Siskokokemuksia, jotka joskus raivostuttivat, mutta myöhemmin saivat kiittämään luojaa - ei tietystikään siskoa...

Vierailija
4/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa, onko sisko normaalisti valikoivaa sorttia? Tekeekö muille tätä vai vaan miehellesi?

Itse nostaisin kissan pöydällä ja pistäisin siskon kertomaan mikä se ongelma on. Jos ei saa sanottua niin pitää suunsa kiinni jatkossa. Miten muut perheenjäsenet suhtautuvat tähän?

Vierailija
5/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko siskoa, minulla muitakin sisaruksia.. Ja sen verran voin sanoa, että ei tunne minua enkä minä tunne siskoa. Ennen oltiin läheisiä, nyt ei niinkään.

Vierailija
6/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, mustasukkainen tai näkee miehen läpi. Voi kestää vuosia ennen kuin mies näyttää todellisen luonteensa, mutta on herkkiä ihmisiä jotka vaistoavat pahuuden nopeammin. Katsot kuitenkin miestäsi vielä ruusun sävyisistä laseista niin et välttämättä itse huomaa mitään.

Vierailija
7/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa? En ole koskaan ymmärtänyt tätä "vihaamista ". Kuulostaa teinien puheelta.

Vierailija
8/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on suhde, tai ollut suhde. Siksi ei diggaa siitä.

Vierailija
9/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä ainakin aikuinen äläkä lähde tuohon mukaan. Juhlien vieraista varmaan päättävät veli ja vanhemmat, joten siskolla ei ole asiaan sanomista. Ja jos käy niin, ettei miehesi jostain syystä olekaan tervetullut juhliin, sinäkään et mene.

Vierailija
10/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä teinixien rakkaushuolia taas.

Vierailija
11/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on suhde, tai ollut suhde. Siksi ei diggaa siitä.

Tämä. Siskos on nusassu sitä. Tai sitten mies on tehny siskolles tai jonkun sen kaverille muun ikävän tempun.

Vierailija
12/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa naimisiin vai oletko teinikihloissa etkä kihloissa?

Vierailija
13/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan pannu joskus

Vierailija
14/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli mieleen, että ne on panneet. Jos mies olisi vain lähennellyt ja sisko torjunut, sisko kertoisi tämän. Koska on itse osasyyllinen, ei halua tunnustaa.

Vierailija
15/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette siskosi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä