Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te muut kestätte sen kun puoliso chattailee vastakkaisen sukupuolen kanssa netissä?

Vierailija
22.02.2016 |

Aivan varmasti ainakin osa keskusteluista ei ole aivan viattomia. Mua ahdistaa ja saan syön ahdistukeen ja sitten välillä oksentelen eli hieman buliminen olo tulee ahdistuksesta. Kumppanille en paljasta pahaa oloani, koska aikaisemmin kun olen asiasta oikutellut niin ei ole tuottanut mitään tulosta. Kumppanilla ei aikeita muuttua, mielestään ei tee mitään pahaa vaikka kaikenlaisia todisteitakin olen nähnyt petturuudesta.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään pitää sellaista puolisoa, joka aiheuttaa noin pahaa oloa. Mutta itsepähän puolisosi päätät.

Vierailija
2/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai missä chattailee? Jossain nettideittipalvelussa vai? Jos puhuu kavereidensa kanssa vaikka Facebookissa, en näe syytä huoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa että missä chattailee. Vähän eri asia jos on kyse jostain autofoorumista kuin jos chattailee jollain parituspalstalla.

Vierailija
4/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis ns. parituspalstoilla. On vieläpä niin hölmö, ettei tajua kun makselee niistä viesteistä että niiden ainoa tarkoitus on lypsää rahaa hölmöiltä miehiltä. Että sinänsä ymmärrän, ettei tarttisi edes olla mustasukkainen tuollaisesta jota ei ole tavallaan oikeasti olemassa. Silti se satuttaa, että nettihuorat kiinnostavat. Itse vakuuttaa ettei tee muuta kuin juttelee...

-Ap

Vierailija
5/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lopettaa tuo suhde! kerta mies ei aio muuttaa itseään.

Eihän tuollaista tarvitsekkaan kestää. Mä en kestäisi, eikä mies kestäisi. Joten meillä ei ole kavereita, jotka on vastakkaista sukupuolta, eikä harrasteta keskusteluja missään somessa. Niitä näitä voi jutella jos kylällä ohimennen näkee, tai ravintolassa illalla.

Kyllä tää on vaan helpointa ja mukavinta :)

Vierailija
6/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: en kestäisi, koska en haluaisi olla noin typerän miehen kanssa.

Vierailija
7/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyään maksaa keskusteluseurasta? Jätä miehesi, ap, hän on selvästi idiootti.

Vierailija
8/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole niin tyhmä että olisin parisuhteessa miehen kanssa joka chattäilee muiden naisten kanssa.

Parisuhteessa ei ole pakko olla varsinkaan jos tulee niin huono olo että ihan kirjaimellisesti oksettaa.

Vierailija
9/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa näyttänyt tämän artikkelin miehelleni. Ei auttanut kun on jäänyt ilmeisesti koukkuun jonkun naisen puhelinääneen...

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014

-Ap

Vierailija
10/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelisin muiden naisten kanssa tsättäilevän miehen kanssa?

Vierailija
11/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa näyttänyt tämän artikkelin miehelleni. Ei auttanut kun on jäänyt ilmeisesti koukkuun jonkun naisen puhelinääneen...

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014

-Ap

Äsken mies chattaili ja nyt hän sitten yhtäkkin soitteleekin eikä chattaile? Haiskahtaa trollilta.

Vierailija
12/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti maksaa viesteistä?? En hyväksyisi ollenkaan sellaista. Ei mua haittais, jos mieheni keskustelisi jonkun ihan oikean ihmisen kanssa ilmaiseksi netissä, mutta jos maksaisi siitä, niin en todellakaan hyväksyisi. Ihan idioottia laittaa rahaa sellaiseen.

Vierailija
13/49 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla ollenkaan itsekunnioitusta?

Vierailija
14/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni chattailee whatsAppissa ja messengerissä naiskavereidensa kanssa. Naiset lähettävät hänelle itsestään alapää yms kuvia ja ilmeisesti mieheni itsestään heille. Mies ei nää käytöksessään mitään väärää vaan tulistuu jos yritän puhua aiheesta. Minua loukkaa hänen chattailut.

Vierailija
15/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toki arvosta itseäsi vaan kohtele itseäsi kaltoin pysymällä ko. suhteessa.

Vierailija
16/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä puolisoni chattailee eikä hän tiedä, että itse tuhlaan aikaani mm. täällä. Mutta jos hän kertoisi harrastavansa seksichatteja tai vastaavia, joissa nimenomaan flirttaillaan muiden naisten kanssa, niin eiköhän meidän suhteemme olisi siinä.

Vierailija
17/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi mieheni sai naiselta pepusta kuvia stringit jalassa. Mieheni vielä pröystäili asialla miten naiset lähettelee hänelle kuvia. Sitten hän sopi vielä tapaamisen saman naisen kanssa. Kävivät kuulemma syömässä ja juttelemassa.

Mieheni mielestä minä kuulemma olen vain mustasukkainen. Oikeasti olen loukattu ja surullinen ja tuntuu tosi pahalta.

Vierailija
18/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään kestämistä. Suhtaudun asiaan kuin muuutkin normaalit ihmiset

Vierailija
19/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tämähän on aivan ilmeisin ohje ko tilanteeseen.

Vierailija
20/49 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi mieheni sai naiselta pepusta kuvia stringit jalassa. Mieheni vielä pröystäili asialla miten naiset lähettelee hänelle kuvia. Sitten hän sopi vielä tapaamisen saman naisen kanssa. Kävivät kuulemma syömässä ja juttelemassa.

Mieheni mielestä minä kuulemma olen vain mustasukkainen. Oikeasti olen loukattu ja surullinen ja tuntuu tosi pahalta.

Jos on tosi juttu, niin ei tuommoista tarvitse sietää! Avointa uskottomuutta? Tee selväksi, ettet hyväksy miehen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan