Kuinka te muut kestätte sen kun puoliso chattailee vastakkaisen sukupuolen kanssa netissä?
Aivan varmasti ainakin osa keskusteluista ei ole aivan viattomia. Mua ahdistaa ja saan syön ahdistukeen ja sitten välillä oksentelen eli hieman buliminen olo tulee ahdistuksesta. Kumppanille en paljasta pahaa oloani, koska aikaisemmin kun olen asiasta oikutellut niin ei ole tuottanut mitään tulosta. Kumppanilla ei aikeita muuttua, mielestään ei tee mitään pahaa vaikka kaikenlaisia todisteitakin olen nähnyt petturuudesta.
Kommentit (49)
Ai missä chattailee? Jossain nettideittipalvelussa vai? Jos puhuu kavereidensa kanssa vaikka Facebookissa, en näe syytä huoleen.
Minuakin kiinnostaa että missä chattailee. Vähän eri asia jos on kyse jostain autofoorumista kuin jos chattailee jollain parituspalstalla.
Juu siis ns. parituspalstoilla. On vieläpä niin hölmö, ettei tajua kun makselee niistä viesteistä että niiden ainoa tarkoitus on lypsää rahaa hölmöiltä miehiltä. Että sinänsä ymmärrän, ettei tarttisi edes olla mustasukkainen tuollaisesta jota ei ole tavallaan oikeasti olemassa. Silti se satuttaa, että nettihuorat kiinnostavat. Itse vakuuttaa ettei tee muuta kuin juttelee...
-Ap
Sun pitää lopettaa tuo suhde! kerta mies ei aio muuttaa itseään.
Eihän tuollaista tarvitsekkaan kestää. Mä en kestäisi, eikä mies kestäisi. Joten meillä ei ole kavereita, jotka on vastakkaista sukupuolta, eikä harrasteta keskusteluja missään somessa. Niitä näitä voi jutella jos kylällä ohimennen näkee, tai ravintolassa illalla.
Kyllä tää on vaan helpointa ja mukavinta :)
Vastaus: en kestäisi, koska en haluaisi olla noin typerän miehen kanssa.
Kuka nykyään maksaa keskusteluseurasta? Jätä miehesi, ap, hän on selvästi idiootti.
No en ole niin tyhmä että olisin parisuhteessa miehen kanssa joka chattäilee muiden naisten kanssa.
Parisuhteessa ei ole pakko olla varsinkaan jos tulee niin huono olo että ihan kirjaimellisesti oksettaa.
Olen jopa näyttänyt tämän artikkelin miehelleni. Ei auttanut kun on jäänyt ilmeisesti koukkuun jonkun naisen puhelinääneen...
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014
-Ap
Miksi seurustelisin muiden naisten kanssa tsättäilevän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa näyttänyt tämän artikkelin miehelleni. Ei auttanut kun on jäänyt ilmeisesti koukkuun jonkun naisen puhelinääneen...
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014
-Ap
Äsken mies chattaili ja nyt hän sitten yhtäkkin soitteleekin eikä chattaile? Haiskahtaa trollilta.
Oikeasti maksaa viesteistä?? En hyväksyisi ollenkaan sellaista. Ei mua haittais, jos mieheni keskustelisi jonkun ihan oikean ihmisen kanssa ilmaiseksi netissä, mutta jos maksaisi siitä, niin en todellakaan hyväksyisi. Ihan idioottia laittaa rahaa sellaiseen.
Ap, onko sulla ollenkaan itsekunnioitusta?
Minun mieheni chattailee whatsAppissa ja messengerissä naiskavereidensa kanssa. Naiset lähettävät hänelle itsestään alapää yms kuvia ja ilmeisesti mieheni itsestään heille. Mies ei nää käytöksessään mitään väärää vaan tulistuu jos yritän puhua aiheesta. Minua loukkaa hänen chattailut.
Älä toki arvosta itseäsi vaan kohtele itseäsi kaltoin pysymällä ko. suhteessa.
En tiedä, missä puolisoni chattailee eikä hän tiedä, että itse tuhlaan aikaani mm. täällä. Mutta jos hän kertoisi harrastavansa seksichatteja tai vastaavia, joissa nimenomaan flirttaillaan muiden naisten kanssa, niin eiköhän meidän suhteemme olisi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi mieheni sai naiselta pepusta kuvia stringit jalassa. Mieheni vielä pröystäili asialla miten naiset lähettelee hänelle kuvia. Sitten hän sopi vielä tapaamisen saman naisen kanssa. Kävivät kuulemma syömässä ja juttelemassa.
Mieheni mielestä minä kuulemma olen vain mustasukkainen. Oikeasti olen loukattu ja surullinen ja tuntuu tosi pahalta.
Ei siinä ole mitään kestämistä. Suhtaudun asiaan kuin muuutkin normaalit ihmiset
Jätä se sika. Tämähän on aivan ilmeisin ohje ko tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi mieheni sai naiselta pepusta kuvia stringit jalassa. Mieheni vielä pröystäili asialla miten naiset lähettelee hänelle kuvia. Sitten hän sopi vielä tapaamisen saman naisen kanssa. Kävivät kuulemma syömässä ja juttelemassa.
Mieheni mielestä minä kuulemma olen vain mustasukkainen. Oikeasti olen loukattu ja surullinen ja tuntuu tosi pahalta.
Jos on tosi juttu, niin ei tuommoista tarvitse sietää! Avointa uskottomuutta? Tee selväksi, ettet hyväksy miehen käytöstä.
Eipä tulisi mieleenkään pitää sellaista puolisoa, joka aiheuttaa noin pahaa oloa. Mutta itsepähän puolisosi päätät.