Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenäleikkaus kokemuksia? Oletko tyytyväinen?

Vierailija
21.02.2016 |

Olen haaveillut teini-ikäisestä lähtien nenäleikkauksesta. Nyt minulla 30+ vuotiaana olisi siihen mahdollisuus taloudellisesti.

Onko täällä joku jolla kokemusta? Missä leikkaus tehtiin? Paljonko maksoi? Kamnattiko?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viitisen vuotta sitten leikkauttamassa. Maksoi viitisen tonnia (jouduttiin muokkaamaan sekä rustoa että luuta kun kyömy poistettiin ja suoristettiin) ja olen tyytyväinen. Vuoden verran tapahtui vielä pieniä muutoksia nenässä leikkauksen jälkeen. Äkkiä sen unohti millainen vanha nenä oli, ei tarvitse miettiä sivuprofiilia ja henki kulkee nenän kauttakin. Mulla nenä oli siis lapsena murtunut mutta sille ei tehty mitään. Suosittelen!

Vierailija
2/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Alexa Dagmarilta kokemuksia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Nyt pysyy lasitkin silmillä.

Vierailija
4/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdolista leikkauksella korjata sellaista asiaa että nenä yksinkertaisesti on iso, eli siis nenän muodossa ei ole valittamista, ei ole kyömyä tms. vaan nenä on ainoastaan iso? :D kuinka vaikea leikkaus tuollainen olisi?

Vierailija
5/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin nuoruudessani nänäleikkauksesta. Luovuin haaveesta kun äitini kertoi, että tulos ei peritty lapsille. Psykologikaverini sanoo, että kaikki teinit murehtivat nenäänsä. Nyt on kaksi somanenäistä lasta. Tuon ylempänä olevan murtuneen nenän korjauksen ymmärrän toki täysin.

Vierailija
6/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilin nuoruudessani nänäleikkauksesta. Luovuin haaveesta kun äitini kertoi, että tulos ei peritty lapsille. Psykologikaverini sanoo, että kaikki teinit murehtivat nenäänsä. Nyt on kaksi somanenäistä lasta. Tuon ylempänä olevan murtuneen nenän korjauksen ymmärrän toki täysin.

Luulitko oikeasti että leikkauksella aikaansaatu muutos periytyy?

Vierailija
7/10 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viitisen vuotta sitten leikkauttamassa. Maksoi viitisen tonnia (jouduttiin muokkaamaan sekä rustoa että luuta kun kyömy poistettiin ja suoristettiin) ja olen tyytyväinen. Vuoden verran tapahtui vielä pieniä muutoksia nenässä leikkauksen jälkeen. Äkkiä sen unohti millainen vanha nenä oli, ei tarvitse miettiä sivuprofiilia ja henki kulkee nenän kauttakin. Mulla nenä oli siis lapsena murtunut mutta sille ei tehty mitään. Suosittelen!

Kiva kuulla kokemuksia! Oliko ulkonäön suhteen muutos merkittävä? Harkitsen leikkausta, koska sirona ja pienikokoisena minulla on kuitenkin aikamoinen perunanenä. Olen aina inhonnut sitä. Turhamaisista syistä leikkaus mielessä, siis... T.ap

Vierailija
8/10 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyömynenän! Mahtaako onnistua leikkauksella!? :)

Vierailija
9/10 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sian kärsän. TK:ssa eivät suostuneet leikkaamaan.

Vierailija
10/10 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdolista leikkauksella korjata sellaista asiaa että nenä yksinkertaisesti on iso, eli siis nenän muodossa ei ole valittamista, ei ole kyömyä tms. vaan nenä on ainoastaan iso? :D kuinka vaikea leikkaus tuollainen olisi?

On tietenkin ja se olisi myös erittäin paljon edullisempaa,riskittömämpää ja yksinkertaisempaa kuin leikkaus,jossa kosketaan luuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme