Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalat hankaavat yhteen :(

Vierailija
21.02.2016 |

Hei olen 169/66 ja jalkani osuvat yhteen kävellessä! :( ja farkkuja en pysty pitämään koska hävettää kun kävellessä kuuluu hankauksen ääni. Millaisia housuja suosittelette joilla samaa ongelmaa. Ahistavaa!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis reiset hankaavat.. -ap

Vierailija
2/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet! kolmas kerta toden sanoo. pahoittelut -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte

Vierailija
4/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama vika; mutta olenkin tällä hetkellä jonkin verran ylipainoinen toisin kuin sinä. Uskoisin että mulla vaikuttaa myös treenamattomat jalat, ainakaan tätä ongelmaa ei ollut kun olin normaalipainoinen ja harrastin liikuntaa..pyrin nyt takaisin siihen kuntoon koska en jaksa loppuikää tätä(kin) ongelmaa harmitella monta kertaa päivässä, parempaakin tekemistä on..

Vierailija
6/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama vika; mutta olenkin tällä hetkellä jonkin verran ylipainoinen toisin kuin sinä. Uskoisin että mulla vaikuttaa myös treenamattomat jalat, ainakaan tätä ongelmaa ei ollut kun olin normaalipainoinen ja harrastin liikuntaa..pyrin nyt takaisin siihen kuntoon koska en jaksa loppuikää tätä(kin) ongelmaa harmitella monta kertaa päivässä, parempaakin tekemistä on..

Hitsi! Täytyy kai itsekkin muutama kilo tiputtaa! :( urheilen 3 kertaa viikossa, mutta minulla on leveä lantio :( -ap

Vierailija
7/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Eniten vituttaa, kun kaikki housut kuluu haaroista puhki ihan hetkessä. Niin ja kesällä ei toivoakaan shortseista, ne kerääntyy mykkyrälle nivusiin ja hameissa taas reidet hankaa niin ikävästi ettei tarvii käyttää niitäkään.

Vierailija
8/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Eniten vituttaa, kun kaikki housut kuluu haaroista puhki ihan hetkessä. Niin ja kesällä ei toivoakaan shortseista, ne kerääntyy mykkyrälle nivusiin ja hameissa taas reidet hankaa niin ikävästi ettei tarvii käyttää niitäkään.

Sama ongelma. Hävettää se hankauksen ääni. No onneksi kesään on vielä kuukausia niin täytyy kai yrittää laihduttaa.

Vierailija
9/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeelliset alushousut, boxerimalliset, on niitä naisillekin. Ei näy hameen alta.

Vierailija
10/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, hankauksen ääni? Kaikkea tekin mietitte. Ei kukaan muu kuule sitä ääntä kuin itse ja itse kehität itsellesi ahdistuksen ihan syyttä suotta. Varmaan suurimmalla osalla naisista reidet hinkaa toisiaan vasten ja joskus tosiaan saumat kuluu. So what?

Vierailija
11/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman huomasin kun vuosien saatossa lihoin hiljalleen 67 kiloon. Epämiellyttävä juttu. Ratkaisu oli, että laihdutin 59 kiloon. T. 167 cm

Vierailija
12/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahkeelliset alushousut, boxerimalliset, on niitä naisillekin. Ei näy hameen alta.

Shortsihame on hyvä!

Vierailija
13/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ei ole tuohon ratkaisu, painonpudotus on.

Vierailija
14/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut ei ole tuohon ratkaisu, painonpudotus on.

Riippuu myös ruumiinrakenteesta.

Vierailija
15/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polviin saakka ulottuvia boksereita? Pyöräilyshortsit vielä voisi toimia, mutta housut hameen alle helteellä? ei kiitos, kuuma on muutenkin. Ennemmin sitten vaan housut.

Vierailija
16/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on paino-ongelma. Katselin Salpausselän kisoja ja Juhaugin reidet hankaavat toisiaan vasta kun hän lihoo parikytkilsaa. Kun siellä välissä on pimppa, ei tavallisen naisen reidet hankaa toisiaan, jos pysyy normaalipainossa.

N-162-51.

Vierailija
17/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä reisikorsetit. Napakka nyöritys aamuisin ja reitesi ovat hieman nilkkoja paksummat. 

Vierailija
18/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kesällä hameen kans sama ongelma (talvella käytän sukkahousuja niin ei ole tuota ongelmaa) niin keksin leikata lahkeet trikoista lyhyiksi ja pistää alle. Pitkät kalsarit tms. ajaisi varmaan saman asian. Eli kangasta haaroväliin niin eivät hinkkaa. ;)

Vierailija
19/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsihame on huijausta!

Vierailija
20/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on paino-ongelma. Katselin Salpausselän kisoja ja Juhaugin reidet hankaavat toisiaan vasta kun hän lihoo parikytkilsaa. Kun siellä välissä on pimppa, ei tavallisen naisen reidet hankaa toisiaan, jos pysyy normaalipainossa.

N-162-51.

Olen normaalipainossa ja silti jalat hankaa. Hankaaminen riippuu lantion muodosta ainakin osittain.

N-167-55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän