Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma poikamaisuus, miten olla miehekäs?

jaredleto
21.02.2016 |

Olen kolmekymppinen mies, mutta olen hyvin poikamainen fyysisesti. Tämän takia on turha lähestyä oman ikäisiä naisia, kun kaikki luulee että olen noin 22-25v. Ei ole mitään ongelmaa saada 18-24v tyttöjä, mutta jotenkin seurusteluun he ovat vain eri elämäntilanteessa ja muutenkin vähän lapsellisia yleensä.

Mitkä piirteet tekee miehisen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei varmaan ole poikamaisesta ulkonäöstäsi vaan käytöksestäsi. Tosin ihmettelen, että silti arvostelet nuoria naisia liian lapsellisiksi. Jokin ei täsmää. Kauniille pojille on vientä kolmekymppisenäkin.

Vierailija
2/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamaiset piirteet on hot. En seurustelisi poikaystäväni kanssa, jos ei näyttäis huomattavasti nuoremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Millainen kroppa ja kasvonpiirteet, kasvaako parta kunnolla? Miten pukeudut?

Vierailija
4/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Olen hoikka, keskimittainen, vaaleahiuksinen, lapsenkasvoinen ja aika siro ruumiinrakenteeltani ja ikää jo 32 vuotta.

Vierailija
5/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (kolmekymppinen) on mielestäni aika miehekäs. Hän on melko pitkä, raamikas ja vähän löytyy kaljamahaa. ;D Lisäksi parta, tosi lyhyet hiukset ja vähän homssuinen look.

Aloita vaikka siitä, että kasvata vähän partaa jos se sopii sulle. Vältä liian trendikkäitä hiusmalleja ja pastellin värisiä vaatteita. Älä käy parikymppisten suosimissa baareissa/klubeilla.

Enemmän miehekkyys tulee kuitenkin luonteesta. Jos olet herrasmies, mutta omaat omia mielipiteitä ja terveen itsetunnon, niin luulisi naisille kelpaavan :)

Vierailija
6/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen 175cm ja  hoikka (voisiko johtua siitä?) ja tykkään pukeutua nuorekkaasti, mutta tyyliäni en ole vaihtamassa. Parta ei ikävä kyllä ole kovinkaan tuuhea, paitsi viikset ja leuassa. Jotenkin vaan mielestäni näytän paremmalta ilman, ei kai Justin Bieberkään kovin miehiseltä näytä niillä haituvilla, joskis kyllä parrankasvu parempaa on kun hänellä.

Kasvonpiirteet sen tekee varmasti eniten, sillä näytän vain nuorelta, niille nyt ei paljon voi.

ap

Vierailija
7/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuttua! On paljon kolmikymppisiä naisia, jotka ulkoisesti viehättyvät poikamaisista siloposkista. Etsi heitä! Olet varmasti ihana!

Vierailija
8/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kun olet vanhempi. Jos olisit parikymppinen, se poikamaisuus olisi vain plussaa.

Vierailija
9/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva pituutta 10 senttiä ja hartioista 20. Kasvata miehekäs leuka ja ennen kaikkea, käyttäydy kuin mies.

Vierailija
10/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo siromaisuus onkin juuri se oikea sana, esim kämmenet eivät ole isot vaan aika naiselliset itse asiassa. Ja minulle on sanottu että olen kaunis ja söpö, mutta ei ikinä että olen komea tai miehekäs. Olen hyvin kaukana raamikkaasta.

Ilmeisesti täytyy vain keskittyä niihin nuorempiin naisiin.

ap

Vierailija
11/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vitusti ja treenaa