Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas töihin hakemaan olemassa ololleen oikeutusta

Vierailija
21.02.2016 |

Veroja makselemalla ja itsetunnon pönkittämiseksi, jotta on sitten taas kiva olla tässä ihmisten apinalaumassa, kun on kertoa, että töissä sitä ollaan, yritetään menestyä elämässä, eikä lorvita sossupummeina päivät pitkät kotona perse homeessa maaten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ainakin tuo positiivinen asenne kohdillaan. 

Vierailija
2/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veroja makselemalla ja itsetunnon pönkittämiseksi, jotta on sitten taas kiva olla tässä ihmisten apinalaumassa, kun on kertoa, että töissä sitä ollaan, yritetään menestyä elämässä, eikä lorvita sossupummeina päivät pitkät kotona perse homeessa maaten.

Mä en ole sossupummi, vaikka kotirouvana oleilenkin. En ole ikinä saanut sossusta yhtään mitään.

Mun perseeni ei ole homeessa, ja enkä jouda makailemaan kotonani koko aikaani. 

Lähden huomenaamullakin shoppailemaan heti aamusta.  Iltapäiväksi salille ja uimaan. Illalla paikallisen marttaseuran iltamiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole sossupummi, vaikka kotirouvana oleilenkin. En ole ikinä saanut sossusta yhtään mitään.

Lähden huomenaamullakin shoppailemaan heti aamusta.  Iltapäiväksi salille ja uimaan. Illalla paikallisen marttaseuran iltamiin.

Lucky you!

Vierailija
4/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas töihin kiusattavaksi ja alistettavaksi. Kunpa olisi esirippu, jonka voisin vetää eteen, jotta saisin työrauhan. Mutta enhän mä voi, kun olen first impression coordinator. Kunpa olisi korvatulpat ja näkymättömyysviitta.

Vierailija
5/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä tykkään työstäni niin paljon, ettei haittaa yhtään huomenna sinne jälleen mennä! Oli kyllä kiva pari päivää taas kotosallakin olla, ei siinä mitään. Tämä sopii minulle :)

Vierailija
6/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen pelannut omat kortit sen verran hyvin ettei tarvi itsetuntoaan rakentaa tuossa oravanpyörässä pyörimiselle.

Vierailija
7/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen pelannut omat kortit sen verran hyvin ettei tarvi itsetuntoaan rakentaa tuossa oravanpyörässä pyörimiselle.

Miten teit sen??

Vierailija
8/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sinulla on ironian tajua.

Vierailija
9/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sinulla on ironian tajua.

Mitäs ironiaa tuossa nyt oli, totuus, joka ei pala tulessakaan, jäi vaan vielä sanomatta, että en ole ikinä rakentanut omaa itsearvostustani kodin ulkopuolisen työpaikkani mukaan.  Vaikka nykyisin olenkin kotirouvana, niin tiedän kylläkin töissä käymisen kuviot, ja työkokemukseni cv:ltä voisin esittää milloin vaan kenelle tahansa, että siinähän näkisivät sitten nekin naiset, jotka ovat vain pykänneet pelkkiä lapsia liudan, ja eivät ole ikinä olleet vielä työelämässä, vaikka ikä alkaa olla jo miltei neljäkymppiä.  Huomio: Omat lapseni olen myös itse hoidellut aikoinani, ja he ovat jo hyvän aikaa olleet aikuisia ja muuttaneet ns. omilleen vuosia sitten.