En ala suhteeseen naisen kanssa, ellen ole lähes pakkomielle hänelle!
Tasavertainen suhde ei toimi. Siinä nainen harvoin antaa tarpeeksi ja miellyttää tarpeeksi ilman, että täytyy "antaa takaisin".
Paras on suhde, jossa nainen on niin rakastunut, että olen hänelle pakkomielle.
Voin esim. vihjailla, että jos et nyt ota suihin, saatan jättää hänet. En ehkä noin karkeasti, mutta kuitenkin häneltä on helpompi saada "palveluksia".
Myös nähnyt noita suhteita, missä mies on tosi lääpällään naiseen, muttai nainen ei niin lääpällään mieheen. Niissä mies saa harvoin seksiä tai varsinkaa "yllätys suikkareita".
T: M 34v, DI
Kommentit (12)
"Olen niin epävarma, etten pysty parisuhteeseen kuin henkisesti epävakaan ihmisen kanssa, jonka henkisesti pahoinpidellä, sillä se antaa minulle valheellista vallan tunnetta."
Millainen psyykkinen ongelma sinulla ap on?
Mä tykkään miehistä kun tykkään niin yleensä pakkomielteisesti. Mutta en silti tee seksissä sellaista mistä en tykkää. En ole ollut suhteessa sellaisen miehen kanssa :(  Ehkä mä en sit kelpaa, vaikka välitän kovasti, kun en halua tulla alistetuksi. Tai en kykene antaa alistaa itseäni. Arvostan niin paljon itseäni.
Olen tälläkin hetkellä pakkomielteisesti rakastunut erääseen hampuusiin. Hän ei anna mulle yhtään siimaa :(( Ihastuin hänessä siihen, kun hän ei yrittänyt mitään (seksuaalista), vaikka näyttikin pitävän minusta. Halusin todellakin suhteeseen hänen kanssaan! Mies vain sanoo, ettei kykene. Kamalaa :((
Sinä vaikutat ihmiseltä joka tuskin on kenenkään pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat ihmiseltä joka tuskin on kenenkään pakkomielle.
Ehkei kenenkään tasoisensa, (tasonsa ilman tätä vaadetta) mutta jos ap laskee rimaa niin saattaa hyvinkin löytää sellaisen (oikeasti omalta tasoltaan), joka is dying for saadakseen kyseisen miehen. Ja tykkää bimbona antaa niitä suikkareita. Onhan näitä.
Joku alokas aavee-mamma provoilemassa.
Miehenä laitoin peukkua ylös viestille. Ihana ajatus kylläkin tuo.
Mutta käytännössä vaan harvoin mies löytää tuollaista naista.
0/5. Kaikki tietävät, että on naisia jotka pitävät alistamisesta ja sellaisen ap hankkisi. Harhainen fantasia rakastumisista, ei jatkoon.
Tasaveroisesta ihmissuhteesta ei tietoakaan. Mutta ei ap sellaiseen kykenisikään.
Provo. Tai jos on totta niin jonkinlainen narsismi tai psykopatia on kyseessä. Tai muu kyvyttömyys samaistua muihin ihmisiin, näkee muut vain pelinappuloina. Onnea elämääsi olit sitten provo tai psykopaatti, kummassakin tapauksessa tarvitset sitä. :D
Oot ällö💩