Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko vapaata liikunnasta. Järkeä?

Vierailija
21.02.2016 |

Tapaninpäivästä lähtien aloitin pitkän tauon jälkeen käymään salilla ja lenkillä (1-2 lepopäivää viikossa). Nyt oon ihan väsynyt - aloitin kai liian nopeasti ja liian paljon... En jaksais tehdä mitään liikunnallista.

Haluun pitää viikon lomaa kaikesta liikunnasta. Järkeä? Eilen ja tänään oon vaan pitkästä aikaa ahminut sokeriherkkuja ja kulkenut autolla kaikki matkat... Tuntuu hyvältä :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkeä. Pidä tauko ja aloita uudestaan rauhallisemmin, ehkä löydät taas kuntoilun ilon :D

Vierailija
2/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On järkeä. Pidä tauko ja aloita uudestaan rauhallisemmin, ehkä löydät taas kuntoilun ilon :D

Liikunnan ilo on ollut nyt tänä aikana valtava, mutta väsymys on kerääntynyt pikku hiljaa ja salille lähtö tuntunut aina pikkusen vaikeammalta... ja torstain jalkapäivän jälkeen tuli stoppi :D

Haluaisin kuitenkin kehittyä mahdollisimman nopeasti, joten ei malttais jarrutella ihan hirveesti tai ottaa käyttöön liian löysää ohjelmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tauko ja aloita sen jälkeen rauhallisemmin. Rytmitä treenaamista niin, että teet viikon kevyemmin ja nostat sitten rasitustasoa viikottain, kunnes palaat taas kevyempään viikkoon. 1-2-3 ja 1-2-3-4 on aika hyviä rytmejä. Jos on säännöllinen kuukautiskierto, harjoittelu kannattaa rytmittää niin että kuukautiset osuvat 1-viikolle eli sille kevyimmälle viikolle.

Vierailija
4/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua kai harmittaa, että neljä vuotta sitten aloitin liikunnan samalla tavalla nollista ja sillon ei tullut tällaista seinää vastaan... Tällä kertaa tuntuu, ettei palautumiskyky enää aivan riitä tähän treenitahtiin (välissä 1.5 melkein vuotta täyttä liikkumattomuutta).

Voiko 24 ja 28 vuotiaan kropassa olla tällaisia eroja... Ikäkriisiä puskee :D

-ap

Vierailija
5/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua kai harmittaa, että neljä vuotta sitten aloitin liikunnan samalla tavalla nollista ja sillon ei tullut tällaista seinää vastaan... Tällä kertaa tuntuu, ettei palautumiskyky enää aivan riitä tähän treenitahtiin (välissä 1.5 melkein vuotta täyttä liikkumattomuutta).

Voiko 24 ja 28 vuotiaan kropassa olla tällaisia eroja... Ikäkriisiä puskee :D

-ap

Voi se iästäkin johtua. Toisaalta näillä pohjatiedoilla ihmettelisin enemmän sitä, jos pystyisit ilman ongelmia jatkuvaan rankkaan treeniin.