Mitä mieltä ps. I love fashion vlogista?
Kommentit (6)
No juuh tuota noin.
Näkee ainakin tosta uusimmasta videosta, että se Alexan suu ihan oikeasti on jotenkin ryssitty näyttämään tuolta, eikä hän muikista sitä erityisesti kuviin.
Ei jatkoon.
Nuo korkeat kiekaisut normaalin puheen seassa _vähän_ häiritsee. Ei pysty katsomaan.
Videolla huomaa että Alexa on ihan nätti, paremman näköinen kuin kuvissa :) kuten olen itsekin.
Vähän raskasta kuunneltavaa. Nätti tyttö tosin, varmasti herttainen ihminen myös.
Vierailija kirjoitti:
Videolla huomaa että Alexa on ihan nätti, paremman näköinen kuin kuvissa :) kuten olen itsekin.
Olen samaa mieltä, oon nähnyt Alexan livenä ja näytti tosi nätiltä, ei vain selkeästi onnistu kuvissa. Silloin kun hänet sattumalta näin, oli ruskettunut eikä hänellä ollut kovin paljon meikkiä, tuo nykyinen pakkelikerros ei myöskään ole eduksi.
Jotenkin itse näkisin Alexan edukseen sellaisessa surffibeibetyylissä, aavistuksen ruskettuneena, ei paljon meikkiä, hiukset seikaisin, päällä farkkushortsit ja vaalea t-paita. Jotenkin tuo nykyinen tyyli korkokenkineen, liehuvine housuineen ja pörrötakkineen on hänelle liian tätimäinen.
Ai onko sillä nykyään vlogi?