Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ottaa kuntosalille jäsenyyden niin miten se maksetaan?

Vierailija
21.02.2016 |

Tytölle pitäisi ottaa ja nyt raha tiukilla. Tuleeko siitä aina lasku, vai pitääkö ekalla kerralla olla käteisenä jotain? yh-äiti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan käteisellä tai kortilla kuten mikä tahansa ostos. Liittymismaksu sekä ensimmäisen kuukauden maksu. Mikä sali on kyseessä?

Vierailija
2/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytölle "pitää" ottaa? Pahimmillaan pelkkä liittymismaksukin on pari sataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä salilta. Laskulla olen itse aina maksanut.

Vierailija
4/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytölle "pitää" ottaa? Pahimmillaan pelkkä liittymismaksukin on pari sataa.

Siinä tapauksessa kannattaa vaihtaa salia.

Vierailija
5/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joutuu tekemään vähintään vuoden sopimuksen. Kannattaako sellaista nyt tehdä, jos rahat ovat tiukilla. Niistä sopimuksista ei helpolla pääse irti. 

Vierailija
6/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää edullinen sali. Mun salilla voi valita e-laskutuksen, jolloin veloitus on 22,90 euroa/kk tai kertalaskun 199 euroa, joka maksetaan heti käteisellä/kortilla.

Vierailija
7/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuitata sen luonnossa patjavarastossa.

Vierailija
8/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni suoravelotuksena

Vierailija
9/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko että tyrtös saa ilmaseks käydä salilla siihen asti, kun satut saamasn rahaa?

Vierailija
10/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko että tyrtös saa ilmaseks käydä salilla siihen asti, kun satut saamasn rahaa?

Tyrtös, muinainen pohjoiskarjalainen jumala. 

Vierailija
11/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu salista. Kalliilla jäsenyyssalilla (Fressi, Elixia ym.) on suoraveloitusmaksut ja tosi vaikea lopettaa jäsenyyttä kesken lähestulkoon mistä tahansa syystä. Pitää todistaa suurinpiirtein, että on jalka kipsissä puoli vuotta, että voi saada edes katkoksia maksuihin. Hieman halvemmilla saleilla voi olla kuukausimaksu, joka tulee e-laskuna omaan pankkiin ja maksetaan sieltä. Kaikista edullisimmilla saleilla taas korttimaksu esim. puoleksi vuodeksi, maksetaan ostaessa ja voidaan ladata yhteispalvelupisteissä ym. uimahallikortin tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi