Jos ottaa kuntosalille jäsenyyden niin miten se maksetaan?
Tytölle pitäisi ottaa ja nyt raha tiukilla. Tuleeko siitä aina lasku, vai pitääkö ekalla kerralla olla käteisenä jotain? yh-äiti
Kommentit (11)
Miksi tytölle "pitää" ottaa? Pahimmillaan pelkkä liittymismaksukin on pari sataa.
Kysy sieltä salilta. Laskulla olen itse aina maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytölle "pitää" ottaa? Pahimmillaan pelkkä liittymismaksukin on pari sataa.
Siinä tapauksessa kannattaa vaihtaa salia.
Yleensä joutuu tekemään vähintään vuoden sopimuksen. Kannattaako sellaista nyt tehdä, jos rahat ovat tiukilla. Niistä sopimuksista ei helpolla pääse irti.
Etsikää edullinen sali. Mun salilla voi valita e-laskutuksen, jolloin veloitus on 22,90 euroa/kk tai kertalaskun 199 euroa, joka maksetaan heti käteisellä/kortilla.
Voit kuitata sen luonnossa patjavarastossa.
Meinasitko että tyrtös saa ilmaseks käydä salilla siihen asti, kun satut saamasn rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko että tyrtös saa ilmaseks käydä salilla siihen asti, kun satut saamasn rahaa?
Tyrtös, muinainen pohjoiskarjalainen jumala.
Riippuu salista. Kalliilla jäsenyyssalilla (Fressi, Elixia ym.) on suoraveloitusmaksut ja tosi vaikea lopettaa jäsenyyttä kesken lähestulkoon mistä tahansa syystä. Pitää todistaa suurinpiirtein, että on jalka kipsissä puoli vuotta, että voi saada edes katkoksia maksuihin. Hieman halvemmilla saleilla voi olla kuukausimaksu, joka tulee e-laskuna omaan pankkiin ja maksetaan sieltä. Kaikista edullisimmilla saleilla taas korttimaksu esim. puoleksi vuodeksi, maksetaan ostaessa ja voidaan ladata yhteispalvelupisteissä ym. uimahallikortin tapaan.
Maksetaan käteisellä tai kortilla kuten mikä tahansa ostos. Liittymismaksu sekä ensimmäisen kuukauden maksu. Mikä sali on kyseessä?