Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teiltä sujuu flirtti?

Vierailija
21.02.2016 |

Kun on tyyppejä, jotka jaksavat flirttailla aina ja monille ihmisille. Esim työpaikalla yksi mies harrastaa tätä ahkerasti ja itsellä taas ei esim maanantai aamuna lähde millään. Eikä jaksa vääntää mitään tekohymyjä. Onko täällä rutinoituneita flirttailijoita paikalla vai onko muillakin joskus mökötys päiviä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 yrmy insinööri täällä

Vierailija
2/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä aina monille flirttaile, en edes kun olin sinkku. Tosiaan vaan jos olin kiinnostunut. Suurinpiirtein aina meni hyvin, eli kait mä vähän sit osaan, mutta en tosiaan usein sitä harrastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä flirtti? Seiniin ja käsiin tuijottelu?

Ha!

N21

Vierailija
4/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välillä sitä haluaa vain keskittyä töihin ja ehkä tauoilla tulee vähän huomioitua työkavereitakin. Flirttiäkin melko harvoin, jotenkin tulee helposti liian " tyrkky" olo vaikka se onkin vain hupia.

Vierailija
5/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Olen harvinaisen pihalla kaikenlaisesta flirttailusta.

Vierailija
6/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, kun en osaa flirttailla.

Vierailija
7/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään eilen ole kiinnostunut kyseisestä henkilöstä. En ymmärrä huvikseen flirttailua ja sen ideaa.

Vierailija
8/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet opettivat lapsena ja nuorena olemaan hymyilemättä ja juttelematta heille, ellei halua tulla ahdistelluksi. Nyt aikuisena olen elvyttänyt nuo tavat. On kivaa vähän kehaista ja katsella silmiin. Semmoinen luo mukavaa tunnelmaa. Naisille olen flirttaillut koko ajan. Joskus olen kyllä niin ajatustyöhön uppoutunut, ettei tule huomioiduksi kollegoja.

Flirttiä pitäisi olla paljon enemmän, ja ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
9/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile. Olen luonteeltani suora ja aika totinen, eikä mulle ole luontaista lirkutella tai pelailla silmäpelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi