Vikin baari sai vihdoin topless-tarjoilijan
Kommentit (15)
Vissiin jotain naisia saamattomomia lassukoita koko kapakka täynnä kun paljaat tissit on niiiiiiiiin ihmeellinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Lama-ajan ilmiö.
Totta. Ei kai tossa nyt mitään ihmeellistä ole, mutta luulin että strippipaikat on ko.toimintaa varten ja niitäkin luulisi olevan aika paljon. Naisena en tuollaiseen baariin menisi. Tulisi vain kiusallinen olo kaikkien puolesta :D
Olisi kiva, jos olisi naturisteillekin baareja.
Taas viedään miehiä kuin pässiä narussa 😂
Kyseisellä tarjoilijalla aika surkeat rinnat, taitaa vetää ainoastaan peräkylän poikia, jotka eivät livenä ole koskaan naista ilman vaatteita nähnyt.
Sitä mieltä, että toivoisin baareihin myös hyvävartaloisia miestarjoilijoita ilman paitaa tai mieluiten ilman mitään vaatekappaletta ;)
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että toivoisin baareihin myös hyvävartaloisia miestarjoilijoita ilman paitaa tai mieluiten ilman mitään vaatekappaletta ;)
kyllä niitä tulee heti kun on kysyntää.
Sympaattiset kasvot ja kiva murre tuolla naisella. Minusta voisi olla myös paita päällä.
-Mies 29v + 1v-
Antakaa tolle likalle paita päälle. Ihan helvetin noloa tuollainen jossain nuhaisessa baarissa. Jos nyt tuolle linjalle lähdetään niin saisi enemmän saisi huomiota paljaspalli tarjoilija vai tissit?. Muna ei näkyisi vaan pelkät pallit. Kumpi olisi parempi, au naturel vai ajeltu? Oh mi bols, ei saa koskee.
Mä tiedän ravintola jutuista paljon. Olen jo kertonut siitä kuinka paljon vaitioloon kannattaa luottaa. Hah! Luottakaa vaan kunhan ette odota mun kertovan mitään. Mutta hei oikeasti vähän voi palsta vääristää. Kuitenkin haluutteko nähdä tarjoilijalla pallit, tissit, vai fiksusti pukeutuneen?
Naiken tykkää kun saa huomiota :D ookoo, sitä ei kukaan kotonansa huomaa. Mautonta, erittäin mautonta.
Itehän en haluais että mun mies tollaseen baariin menis illanviettoon
ap