Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoikaa miehet, joita on täällä syytetty väärin lassukoiksi

Vierailija
21.02.2016 |

Ja kertokaa vaikka millainen tilanne oli?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 100 prosenttisen varmaksi sen, että sä olet lassukka ap.

Vierailija
2/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miksen saa naista niin alkoi lassukka syyttely :)    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ottaa palstan liian vakavasti.

Täällä voin olla 20 v yksinhuoltaja tai 40 v neitsyt mies. Mitä vaan ja vaikka samassa ketjussa. Muiden kommentit ei kosketa minua vaan sitä hahmoa. Kukaan ei Syytä minua, koska täällä kukaan ei tunne minua

Eli toisesta sisään ja toisesta ulos

Vierailija
4/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ottaa palstan liian vakavasti.

Täällä voin olla 20 v yksinhuoltaja tai 40 v neitsyt mies. Mitä vaan ja vaikka samassa ketjussa. Muiden kommentit ei kosketa minua vaan sitä hahmoa. Kukaan ei Syytä minua, koska täällä kukaan ei tunne minua

Eli toisesta sisään ja toisesta ulos

Toi on se tyyppi, joka soittelee vauvalehden päätoimittajalle palstasta ja tekee poliisille rikosilmoituksia palstasta....sen koko elämä on vauvafoorumi.

Vierailija
5/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että kyllä sitä jos sinkku olisi, niin ottaisi mieluummin nuoren naisen kuin omanikäisen. Lassukkaahan siinä huudeltiin ja muutenkin haukuttiin.

Vierailija
6/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep sama juttu mulla. Riittää kun asiasta edes mainitsee tai pohtii tilannetta niin naiset ottavat syyttämisenä ja lassukkakortti viuhuu. Miettikääpä tilanne, jossa joku harmittelee työttömyyttään. Seuraavassa viestissä toinen vastaa aggressiivisesti, että ei työnantajalla ole mitään velvollisuutta ottaa töihin :D tähän päälle vielä joku hieno haukkumasana

Vierailija
7/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 100 prosenttisen varmaksi sen, että sä olet lassukka ap.

Ja mä tiedän 100 prosenttisen varmasti, että sä olet äärifeministi, jonka jutut herättää myötähäpeää kaikkialla paitsi jossain tietyissä piireissä. Kun mies tulee sulle juttelemaan baarissa, huudat "painu vittuun", koska jokainen mies on ahdistelija ja sika. Kyllä sut tiedetään.

No voihan pippeli kertakaikkiaan.

Niin, koska sitä leimakirvestähän saa käyttää vain yhteen suuntaan.

Vierailija
8/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep sama juttu mulla. Riittää kun asiasta edes mainitsee tai pohtii tilannetta niin naiset ottavat syyttämisenä ja lassukkakortti viuhuu. Miettikääpä tilanne, jossa joku harmittelee työttömyyttään. Seuraavassa viestissä toinen vastaa aggressiivisesti, että ei työnantajalla ole mitään velvollisuutta ottaa töihin :D tähän päälle vielä joku hieno haukkumasana

Niin ja kun naiset ihmettelee miksei "näillä spekseillä" löydä miestä, niin eipä tulla miksikään miesvihaajaksi leimaamaan, vaikka samalla logiikalla näin pitäisi tehdä.

Vierailija
9/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä ketjuja joissa lassukat syyttävät naisia siitä että eivät löydä parisuhdetta. Heidän kun pitäisi kelvata kenelle tahansa. Tälläkin hetkellä aihevapaan etusivulla on tällainen ketju. Ehkä siksi joku kuvitteli että taas on tällainen ketju.

Vierailija
10/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että kyllä sitä jos sinkku olisi, niin ottaisi mieluummin nuoren naisen kuin omanikäisen. Lassukkaahan siinä huudeltiin ja muutenkin haukuttiin.

Lassukat julistavat jatkuvasti ä täällä, että yli 25 v naiset ovat parisuhdemielessä roskiskamaa ja kenellekään kelpaamattomia, mutta miehen iällä ei ole väliä.

Vierailija
11/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassukat julistavat jatkuvasti ä täällä, että yli 25 v naiset ovat parisuhdemielessä roskiskamaa ja kenellekään kelpaamattomia, mutta miehen iällä ei ole väliä.

Niin eli jos lassukat julistavat sellaista, niin kenelläkään miehellä ei ole oikeutta sellaiseen mielipiteeseen? Äly hoi?

Vierailija
12/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä ketjuja joissa lassukat syyttävät naisia siitä että eivät löydä parisuhdetta. Heidän kun pitäisi kelvata kenelle tahansa. Tälläkin hetkellä aihevapaan etusivulla on tällainen ketju. Ehkä siksi joku kuvitteli että taas on tällainen ketju.

Ei, vaan siksi että nämä idiootit näkevät lassukoita ihan kaikkialla. Riittää että olet mies, niin lassukkakortin vastaanottamisen todennäköisyys on joku 50 % tällä palstalla.

Vierailija
13/13 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi