Ottaisitko 10 ulkonäön ja vartalon, jos tietäisit että sen hinta on kuoleminen viisikymppisenä
Minä valitsisin luultavasti ulkonäön. Olisin sen ansiosta kokenut enemmän kuin muut koskaan.
Kommentit (30)
En ainakaan tässä vaiheessa. Olisin kuallu.
Mulle kävis mikä tahansa vaihtoehto, jos saisi kuolla jo viiskymppisenä.
Ottaisin. En usko, että näin tyhmänä, rumana ja masentuneena jaksan noinkaan pitkälle eli samalla elämä pidentyisi
En ikinä, koskaan kuuna päivänä. Miten pinnallinen voi ihminen olla?
Valitsisin ennemmin olla susiruma ja sikamaisen läski ja elää 90-vuotiaaksi.
No, ap on varmaan joku 16-vuotias SSSS-fani, että nuoruuden piikkiin.
T: Ap:n valinnalla elinaikaa olisi jäljellä 5 vuotta. Toivottavasti elän pidempään.
Sain idean tästä:
There’s a well-known survey in sports, known as the Goldman Dilemma. For it, a researcher, Bob Goldman, began asking elite athletes in the 1980s whether they would take a drug that guaranteed them a gold medal but would also kill them within five years.
- ap
En. Olen nytkin ihan hyvännäköinen ja nuorena vielä paremmannäköinen, enkä saanut siitä mitään irti.
Vähän aikaa jaksoin irtosuhteita ja pinnallisia idiootteja, mutta "valitettavasti" mulla on aivot ja lahjakkuuttakin muihin elämän osa-alueisiin, joten ei tuollainen elämäntapa tuonut mitään sisältöä elämääni.
En tee ulkonäöllä mitään, koska kiinnostuksen kohteet muualla kuin hurmata urpoja.
Ottaisin kanssa. Vaikka olisi "ruma" saattaa silti jäädä bussin alle ennen aikojaan.
En *hillitöntä naurua*
Olen 49 vuotias :D
Vierailija kirjoitti:
Sain idean tästä:
There’s a well-known survey in sports, known as the Goldman Dilemma. For it, a researcher, Bob Goldman, began asking elite athletes in the 1980s whether they would take a drug that guaranteed them a gold medal but would also kill them within five years.
- ap
Tarkoitus oli siis vielä, että olisi aina ollut 10 nainen eikä vaikka 39-vuotiaana.
Miksi oletatte, että kyseessä olisi pinnallisuus? Ei kaikille elämä ja etenkään pitkä elämä ole mitenkään itseisarvoinen juttu.
Enkä muutenkaan ymmärrä. Se ettei ole kympin lärvi ja kroppa ei vielä tee elämästä niin ankeaa että pitäisi noin pahasti seota. Esim. seiskan kropalla voi saada helposti mahtavia orkkuja ja vaikka vitosen lärvillä juosta maratoneja ja niin edelleen. Sillä "taviskeholla" voi nauttia elämästä, kosketuksesta, musiikista, liikunnasta, rakkaudesta, syömisestä jne.
Kysyjän täytyy olla joku 15-vee duckface, jolle 50 on dinosauruksen ikä. En todellakaan haluaisi.
Huonohko ajatus, kympin nainen seitsemän vuotta haudassa maanneena? Monikohan mies kiinnostuisi?
Mutta miehet voisivat kuolla dopingiin, jos vain saisivat olympialaisten kultamitalin. Ja näitä urheilijoita pidetään alfauroksina.
En myöskään ymmärrä mitä lisäarvoa 10 naama+kroppa tuo elämään. Jokainen juoppo tulee sua pokaamaan ja naiset on kateellisia.
N57 kirjoitti:
Huonohko ajatus, kympin nainen seitsemän vuotta haudassa maanneena? Monikohan mies kiinnostuisi?
Tarkoitus oli, että olisi aina ollut 10 nainen. Asettelin sanani ehkä huonosti.
En ikinä. Miten pinnallinen voi ihminen olla?