Lue keskustelun säännöt.
Tampioiden vertaistukiketju
21.02.2016 |
Okei, oxfordin olisin tiennyt, mutta muuten...
Ope
Kommentit (3)
Eikö kukaan muu tyhmä ope linjoilla?
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä yksi ope joka ei olisi tiennyt sitä hoitsukysymystä.
Joo, ihme besservissereitä tälläkin saitilla.