Tuttavat laihduttavat vuodesta toiseen, mitään ei tunnu tapahtuvan. Itse laihdutin hitaasti 20kg vuodessa.n. 500g viikossa
Dieettiä dieetin perään. Miksi ihmiset ei lopeta itsensä kiduttamista dieeteillä..pieniä muutoksia,hissukseen..kärsivällisyyttä. Tulokset ei näy heti mutta vuodessa lähti hitaasti 20kg. Parempi hitaasti kuin se että yritetään pika vauhtia saada kiloja pois,siinä ikinä onnistumatta,sitten vuodesta toiseen kituutetaan ja ressataan kiloista.
Kommentit (4)
Hyvä sulle, että teit asian oikein. Toivottavasti kilosi pysyvät myös poissa.
Itse laihdutin 25kg 5 kuukaudessa, koska mä en olisi pystynyt siihen hitaasti, kun tuntuu että ei tapahdu mitään, vaikka se olisi ollut ehkä se parempi vaihtoehto.
Oli ihanaa kun joka viikko oli reilun kilon kevyempi, se tuntuikin siltä että tässä laihtuu.
Ei ole riittänyt kärsivällisyys. Sorrun aina herkkuihin tai mässäilyyn ja silloinhan tuo puoli kiloa ei lähde. 1200kcal/pv on aika vähän.
Se vaatii sen jonkinlaisen ajatustyön. Että kyse ei ole dietistä vaan lopullisesta elämäntapamuutoksesta. Että paluuta menneeseen ei ikinä ole. Ja pitää käsitellä myös ne tunnesyyt miksi syö. En usko, että lihavat ovat lihavia vain siksi että eivät omaa itsekuria, vaan taustalla on ruoalla lohduttautuminen tai itsensä rankaisu (itsetunto-ongelmat, traumat).
T: Eräs, joka on pudottanut tänä vuonna jo 10 kg ja jolla on matkaa vielä 20kg ja tavoite on saavuttaa tuo vuodessa.
Up