Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhemmillanne vielä pakkomielteisesti lankapuhelin?.

Vierailija
20.02.2016 |

Niin?.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on edelleen lankapuhelinliittymä ja -puhelin. Nyt vain ensi kuussa Elisa nostaa taas kuukausimaksua, enkä ehkä halua enää jatkaa sopimusta. Uusi hinta 16,90/kk.

Mulla se lankapuhelin, 70-luvun veivattava Ericsson, on ollut lähinnä 70-luvun kämpän somisteena. Käyttöä ei liiemmin ole ollut. Tosin yritysnumeroihin soittaminen on langasta halvempaa kuin kännykästä. Siihen sitä olen käyttänytkin, tosin palvelunumeroihin soitettaessa on hieman outoa, kun sanotaan "saadaksesi palvelua suomeksi, paina 1", mutta kun tuossa puhelimessa ei ole mitään nappeja, joita painaa. No, pienen odottelun jälkeen puhelu toki yhdistyy asiakaspalvelijalle. :)

Vierailija
22/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minua harmittaa se, ettemme pitäneet lankapuhelinta. Se on ainoa, mikä toimii kun veli Pensas Neuvostoliittolainen hyökkää :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille lankapuhelimien omistajille, että siirrätte meille 2000-luvun ihmisille massiiviset jälkeenjääneen teknologian ylläpitokustannukset! Kiitos oikein paljon!

Vierailija
24/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun Sonera keräsi langat pois, tosin siirtyivät ennen sitä jo kännykkään, yhteen yhteiseen. Kuukausimaksu lankapuhelimesta oli viimeisinä aikoina jotain 30€/kk.

Muutama viikko sitten kun Soneran linjat olivat solmussa koko maassa radiotoimittaja haastatteli Soneran miestä, joka kertoi että soittaa lankapuhelimesta, kun ne toimivat ja kehoitti muitakin käyttämään lankapuhelinta, vaikka olin yksin kotona tuli suustani ruma v-sana.

Vierailija
25/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa minua harmittaa se, ettemme pitäneet lankapuhelinta. Se on ainoa, mikä toimii kun veli Pensas Neuvostoliittolainen hyökkää :(.

Tätäpä se miekii. Ku jää ton närreen takaa katkaisjoo meijjän mobiiliverkkot niin myö huomattaan jot eihän se lankapuhelinteknolokia nii vanhentunt olkaa...

Vierailija
26/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäpä se miekii. Ku jää ton närreen takaa katkaisjoo meijjän mobiiliverkkot niin myö huomattaan jot eihän se lankapuhelinteknolokia nii vanhentunt olkaa...

Ihan käytännössä molemmilla teknologioilla on huonot puolensa. Kaapelin kun katkaisee, niin siinä menee yhteydet niiden puolien välillä. Ilmaa ei niin vain katkaista. Mutta linkkiasemat tuhoamalla saa saman aikaiseksi. Käytännössä varmaan käytetään armeijan omia yhteyksiä, eikä näitä yleisiä yhteyksiä.

Vierailija
27/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille lankapuhelimien omistajille, että siirrätte meille 2000-luvun ihmisille massiiviset jälkeenjääneen teknologian ylläpitokustannukset! Kiitos oikein paljon!

Aivan! Kiitos idiootit!

Vierailija
28/29 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankapuhelinverkko ainakin toimii vaikka kännykkäoperaatoreide verkot olisivat mykkinä.

No nyt pääsi niin massiivinen aivopieru että taisi tulla oikein varren kanssa. Kumpikohan on todennäköisempää, puu kaatuu langalle/rekka törmää puhelinpylvääseen vai se, että kaikkien operaattoreiden kännykkäverkot lakoaa yhtä aikaa?

Mikähän nyt on aivopieru. Siellä, missä lankaverkko on sananmukaisesti langoilla, se on jo poistettu lähes kokonaan. Kaupungeissa ei ole vuosikymmeniin puhelimen langat tolpissa roikkuneet, vaan ovat maan alla.

Meillä on lankapuhelin ja tulee olemaan, niin usein ovat kännyverkot häikänneet ja on tarvittu lasten kanssa apuja.

Vierailija
29/29 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ei pakkomielteisesti. Etsivät sen avulla hukassa olevia kännyköitään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi