Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhemmillanne vielä pakkomielteisesti lankapuhelin?.

Vierailija
20.02.2016 |

Niin?.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteisesti? Meillä se on kännyköiden lisänä, hyvä varmistus kun lapsen tai miehen kännykkä on tiltannut, on saanut kuitenkin kiinni 😊

Vierailija
2/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelinverkko ainakin toimii vaikka kännykkäoperaatoreide verkot olisivat mykkinä. Luotettavin systeemi ja siksi vielä esim sairaaloissa. Ennustan:kaadumme vielä lankaverkkoa poistamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta minulla on.

Vierailija
4/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla pakkomielteisesti älypuhelin?

Vierailija
5/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Epävarma, hirveät elinkaarikustannukset, kuollut teknologia. Juuri määräsin ne hävitettäväksi työpaikallammekin.

Vierailija
6/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankapuhelinverkko ainakin toimii vaikka kännykkäoperaatoreide verkot olisivat mykkinä.

No nyt pääsi niin massiivinen aivopieru että taisi tulla oikein varren kanssa. Kumpikohan on todennäköisempää, puu kaatuu langalle/rekka törmää puhelinpylvääseen vai se, että kaikkien operaattoreiden kännykkäverkot lakoaa yhtä aikaa?

Vierailija
7/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät ole elossa eikä miehenkään vanhemmat. Omalla isälläni oli lankapuhelin niin kauan kuin eli yksinään eli toissa vuoteen asti. Viimeisen vuoden oli vanhainkodissa. Appi luopui langasta monta vuotta sitten (kuoli viime syksynä).

Vierailija
8/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jossain kaapin perällä, kai sitä pakkomielteeksi voi sanoa ettei siitävoi luopua vaikka lankaliittymiä ei enää ole ollut vuosikausiin.

Vierailija
9/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään oli, ja kun lopulta saimme vaihtamaan kännyköihin, niin nyt ne ovat siellä eteisen pöydällä. Ei mukana koskaan:)

Vierailija
10/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankapuhelinverkko ainakin toimii vaikka kännykkäoperaatoreide verkot olisivat mykkinä.

No nyt pääsi niin massiivinen aivopieru että taisi tulla oikein varren kanssa. Kumpikohan on todennäköisempää, puu kaatuu langalle/rekka törmää puhelinpylvääseen vai se, että kaikkien operaattoreiden kännykkäverkot lakoaa yhtä aikaa?

Todennäköisintä kyllä on, että siihen kännykkään tulee jotakin vikaa. Mulla on ollut matkapuhelimia lukuisa määrä vuodesta -91 alkaen.  Yksikään niistä ei ole toiminut täysin viattomasti, mutta lähimpänä varmatoimista oli Nokia 6150 ja 6310i. 

Vierailija
11/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut pitkiin aikoihin. Anopilla on.

Vierailija
12/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ovat yli 60-vuotiaita. Eikä ole muuten ollut mun työpaikallakaan moneen vuoteen. Valtion virasto. Aina puhelimet toimineet.

Vierailija
13/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon

Vierailija
14/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki puhelinkaapelit on maassa ja ne jotka on ilmassa on tosi helppo korjata eikä ole kuin matalajännitteistä virtaa.

Vierailija
15/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Epävarma, hirveät elinkaarikustannukset, kuollut teknologia. Juuri määräsin ne hävitettäväksi työpaikallammekin.

Meidänkin työpaikalta hävitettiin lankapuhelimet muutama vuosi sitten. Monia jänniä hetkiä on sen jälkeen ollut kun verkko on kaatunut ja ihmisiä ei ole saanut kiinni. Nyt on kriittisissä toiminnoissa talon oma verkko käytössä.

Vierailija
16/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakkomielteisesti ja saivat siihen aika edullisen kännykkäliittymän

kivahan sitä on puhua pitkiä puheluita kotipuhelimella

Vierailija
17/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun alueella, jossa useampi kunta on taannoin irtisanonut Soneran kanssa tehdyt sopimukset matkapuhelinpalveluista. Laskutus on kuulemma pelannut hyvin, muu ei sitten niinkään.

Vierailija
18/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, äitini on 82-vuotias, alzheimeria sairastaa ja isä on 89-vuotias. Eivät osaa käyttää kännykkää, ja suotakoon heille se, että käyttävät lankapuhelinta. Hyvä, että heidät sentään jostain saa kiinni.

Vierailija
19/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lankapuhelin, paras aanentoisto, ei pihise eika puhise. Kaikki kaapelit ovat maan alla ei niita paase katkomaan. En myoskaan ole millaan tavalla pakkomielteinen ja matkapuhelinkin minulla on. Suvulle olen ilmoittanut etta niin tarkeata asiaa ei ole etta minulle pitaisi soittaa kaupan halinasta tai liikkuvasta autosta tai julistaa sanomaa kadulla kaikkien kuultavaksi. Yleisilla paikoilla en myoskaan ole kiinnostunut muiden ihmisten henkilokohtaisista asioista.

Vierailija
20/29 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy, juuri hankin heille uuden mallin. Oikein numeronäytöllä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi