Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi saatana, sorruin sitten syömään...

Vierailija
20.02.2016 |

Viikonloput olen alkanut paastoilla, viikot syön terveellisesti. Laihdutusmielessä.
Nyt taas pienen tauon jälkeen päätin paastota la-su, juoden vain vihreää teetä ja vettä.

Aluksi se onnistui ja ei tehnyt edes mieli mitään houkutuksista huolimatta. Nyt kuitenkin nälkä iski ja menin keittämään teetä, keittiössä oli marjakakkua. Pysähdyin. Mietin. Mietin kauan aikaa että otanko palasen vai en. Tiesin että tulisin vihaamaan itseäni siitä mutta otin palasen siitä huolimatta.
Vielä tämän jälkeen mietin että laitanko palan takaisin. Haukkasin palasen ja jo silloin kaduin mutta ajattelin että nyt on liian myöhäistä.

Otin toisen. Ajattelin että pitäisiköhän oksentaa, mutta luovuin ajatuksesta heti ja mietin että kaikille tulee jossain vaiheessa takapakkia. Ja sen jälkeen vielä 4 palaa.

Helvetin helvetti. Mitä mä nyt teen? En ole syömishäiriöinen enkä lihava vaan ihan normaalipainoinen, ylimääräistä kyllä löytyy ja tahdon siitä eroon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syömishäiriöinen

Oletko varma?

Vierailija
2/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten syöt terveellisesti, niin ei tuo paha juttu ollut. Jatkat sitten huomenna normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä kannata paastota

Vierailija
4/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selkeästi itsesi nälkiinnyttämistä ja sen päälle ahmimista, mutta ei tämä kerta vielä mitään pilaa jollet nyt sitten jatka ahmimalla lisää. Älä paastoa, se vain hidastaa aineenvaihduntaasi, äläkä säilyttele kotona mitään herkkuja jatkossa kun et kerran pysty vastustamaan kiusausta. 

Vierailija
5/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ap, tapahtuneen voi kääntää hyödyksi. Aina kun vastaava repsahdus tapahtuu, odotat puoli tuntia ja vedät rankan treenin. Nostelet painoja, teet punneruksia ja jalkakyykkyjä. Se energia minkä kakkupalasta sait menee lihasten kasvuun tällatavoin. Suuremmat lihakset vastaavasti jatkossa kuluttavat energiaa nnopeammin ja kiihdyttävät laihtumistasi.

Vierailija
6/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö normaalisti ja liiku paljon. Todella paljon eikä mitään liikuskelua.

Näin pysyy kunnossa.

Vierailija
7/9 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloput olen alkanut paastoilla, viikot syön terveellisesti. Laihdutusmielessä.

Nyt taas pienen tauon jälkeen päätin paastota la-su, juoden vain vihreää teetä ja vettä.

Aluksi se onnistui ja ei tehnyt edes mieli mitään houkutuksista huolimatta. Nyt kuitenkin nälkä iski ja menin keittämään teetä, keittiössä oli marjakakkua. Pysähdyin. Mietin. Mietin kauan aikaa että otanko palasen vai en. Tiesin että tulisin vihaamaan itseäni siitä mutta otin palasen siitä huolimatta.

Vielä tämän jälkeen mietin että laitanko palan takaisin. Haukkasin palasen ja jo silloin kaduin mutta ajattelin että nyt on liian myöhäistä.

Otin toisen. Ajattelin että pitäisiköhän oksentaa, mutta luovuin ajatuksesta heti ja mietin että kaikille tulee jossain vaiheessa takapakkia. Ja sen jälkeen vielä 4 palaa.

Helvetin helvetti. Mitä mä nyt teen? En ole syömishäiriöinen enkä lihava vaan ihan normaalipainoinen, ylimääräistä kyllä löytyy ja tahdon siitä eroon.

:D :D :D :D :D

Vierailija
8/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Jaahas, joku on näköjään upittanut tätä. Miksiköhän, itse olen jo päässyt yli tästä, kaikille tulee välillä takapakkeja. :) ap