Menen häihin, vaikka en saanut kutsua
Eräs luokkakaverini koulussa on menossa pian naimisiin ja häihin on kutsuttu monia luokkalaisia aveceineen (Tuntuu, että olen lähes ainoa jota ei ole kutsuttu). Muutenkin ollaan oltu paljon tän henkilön kansa tekemisissä ja meillä on samat piirit. Silti tunnen itseni usein ulkopuoliseksi.
Mua ei siis ole näihin häihin kutsuttu ja tiedän että polttaritkin jo on pidetty.
En enää halua olla porukan ulkopuolisena, kun taas aletaan käydä läpi seuraavana maanantaina, kuinka hauskaa häissä on ollut.
Olen toki tietoinen missä ja koska häät pidetään ja olen päättänyt sinne mennä, vaikka kutsua ole saanutkaan.
Mitä mieltä olette, teenkö tässä asiassa väärin?
Kommentit (15)
Huono provo. Kukaan ei oo noin hölmö, että tekisi itsensä noin naurettavaksi. 😱😂😳
Mitä mieltä itse olet? Itsehän päätöksen teet.
Hyvä idea! Ota juhlista mukaan vielä tarjoilupöydästä evästä seuraavaksi viikoksi, jotta voit todistaa niille, jotka jäävät tapahtuman ulkopuolelle, että sinä pääsit sinne,
Luuletko, että toisten häihin kuokkiminen tekee sinusta suositumman? Olet varmasti maanantain puheenaihe eikä kukaan halua olla kanssasi enää. Minä ainakin heittäisin kuokkavieraat helvettiin häistäni, pitää olla aika tyhmä jos ei tajua, että häihin kutsutaan ne keiden kanssa halutaan juhlia.
WT!
Niin no, periaatteessahan kirkkoon voi mennä (jos siis vihitään kirkossa), mutta et sä sinne juhliin oikein voi tunkea. :D
Teet. Mene jonkun avecina tai kysy suoraan miksi et ole kutsua saanut.
No mitähän luulet?
Hitto miten itsekäs akka.
Teet. Hänellä on syynsä olla sinua kutsumatta, joten anna olla. Hänen päivänsähän se on, ei sinun
Häiden jälkeinen maanantai tulee olemaan elämäsi pisin ja piinallisin päivä.
Veikkaanpa, että luokan päätösristeilyt ja juhlat jäävät väliin vai ajattelitko mennä laivallekin ilman kutsua, jos luokkanne sellaista pitää?
Toitottavasti et ole tosissasi suunnitelmasi kanssa
Ota pala kakkua ennen kuin morsiuspari ehtii sitä leikata.
Paskat provot sen kun jatkuu, 0/5.
Ihan yhtä paska kuin tämä edellinenkin: http://www.vauva.fi/keskustelu/2501061/ei_kutsuttu_serkkutapaamiseen?ch…
Olet moukka.