Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini on tänään yötä poikaystävällä

Vierailija
20.02.2016 |

Ekaa kertaa. Annanko kondomit mukaan vai rahaa niiden ostoon.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellät!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuu ne paneee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Vierailija
4/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itse. Eivät kehtaa ostaa ja 9kk päästä susta tulee mummi!

Vierailija
5/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä pojalla ole hommat hallussa.

Vierailija
6/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkorahan pitäisi olla nuorella sellainen, että saa itse ostettua kortsut, jos tarvitsee.

Antaisin mässyrahaa, voi sitten käyttää ne leffaherkkuihin, jos leffaa katsovat, tai sitten niihin korsuihin.

Vierailija
7/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori ei pysty ostamaan omia kortsujaan, niin nuori ei ole valmis harrastamaan seksiä.

Kortsuja voi muutenkin nykyään tilata vaikka netistä ja hakea paketin pakettiautomaatista, ei pitäisi olla vaikeaa.

Vierailija
8/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finninen pylly veivaa tytön tiukan teinipillun päällä muutaman minuutin. Ottavat sitten uusiksi kun enimmät satsit on jo pillun perukoille valuteltu. Aaahhh.

Vierailija
9/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori ei pysty ostamaan omia kortsujaan, niin nuori ei ole valmis harrastamaan seksiä.

Kortsuja voi muutenkin nykyään tilata vaikka netistä ja hakea paketin pakettiautomaatista, ei pitäisi olla vaikeaa.

Monia hävettää ostaa vessapaperia tai vaihtaa terveyssidettä julkisessa vessassa, silti paskaa tulee ja menkat kanssa.

Vierailija
10/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä todennäköisimmin ei ole.

Vierailija
11/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia teiniäiteys on yleistynyt. "Hommat hallussa" jepjep

Vierailija
12/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nopeasti netistä, että jos tilaa netistä, niin 40kpl Durex kortsuja 17e. Kappalehinnaksi tulee 0,425e. Parempi ostaa sellainen, kun jatkuvasti 10e 5kpl.

Vierailija
13/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia hävettää ostaa vessapaperia tai vaihtaa terveyssidettä julkisessa vessassa, silti paskaa tulee ja menkat kanssa.

Nuo molemmat ovat ihan ymmärrettäviä, jos ne nuorta hävettää, mutta nuori ei henkisesti ole valmis harrastamaan seksiä, jos ei uskalla ostaa kondomeja.

Vierailija
14/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finninen pylly veivaa tytön tiukan teinipillun päällä muutaman minuutin. Ottavat sitten uusiksi kun enimmät satsit on jo pillun perukoille valuteltu. Aaahhh.

Sinä hoitaisit homman paljon paremmin ja kokeneemmin?

Vierailija
15/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo molemmat ovat ihan ymmärrettäviä, jos ne nuorta hävettää, mutta nuori ei henkisesti ole valmis harrastamaan seksiä, jos ei uskalla ostaa kondomeja.

Palstan mukaan ihan monia aikuisiakin hävettää. 

Seksiä ne teinit kuitenkin harrastaa, joten olisko parempi että tekevät sen vanhemman antamien kondomien kanssa kuin ilman mitään ehkäisyä.

Vierailija
16/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö olisi vaan parempi kysyä teiniltä, tarvitseeko tämä kondomeja? Itse ainakin olin aloittanut seksin poikaystävän kanssa jo paljon ennen ensimmäistä yökyläilyä ja huolehtinut itsenäisesti ehkäisystä, joten äidin mukaan antamat kondomit olisivat olleet aika turhia, kun ei niitä enää siinä vaiheessa käytetty.

Vierailija
17/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin se sunki pikkupekka muutaman vuoden päästä ja vasta se päästi irti mamman tissistä

Vierailija
18/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap :DDD Sinun tytär tulee olemaan jonkun karvaisen finniperseen alla tämän palstan mukaan :D Haluatko sitä?

Vierailija
19/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seksiä voisi harrastaa myöhemminkin?

Vierailija
20/26 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö seksiä voisi harrastaa myöhemminkin?

Miksi jättää huomiseen, minkä voi tehdä tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme