Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut isäpuoleeni

Vierailija
20.02.2016 |

Eilen wanhoja tanssiessa vaan toivoin, että se olisi hän. Kun hän oli katsomassa tanssin hänelle ja katsoin suoraa silmiin. Käänsi päänsä. On tainnut huomata. Luulin, että olen vaan ihastunut! Mutta haluan sitä! Kaikki kaveritkin sanoo, että tyyppi on hyvännäköinen!! Mitä tehdä??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika koulupsykologille. 

Vierailija
2/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pervo-penan mahtava fantasia... Ja sitten heräsit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita novelli.

Vierailija
4/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä miten paljon ikäeroa? Ette ole mitään sukua, joten ei tuossa mitään pahaa ole

Vierailija
5/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kirjoita 😂 Olen18 ja mies 34! Äiti on yli 40 eikä ainakaan kasvoista enää maailman kaunein. Mies on ihan ihan tikissä ja näyttää joltain 28-vuotiaalta. Oon tosi urheilullinen, mutta eilen näytin tosi hyvältä ja toivon että huomasi.

Oon miettinyt, että noi vois hyvin palata isän kasvaa yhteen kun molemmat on niin kiinnostuneita toistensa uusista. Ja tuntuu muutenkin ettei äiti ole mitenkään rakastunut, luulen että toi on sille vaan pano. On vielä pt, joten kun ne eroaa palkkaan sen! 😁😄

Vierailija
6/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

No en kirjoita 😂 Olen18 ja mies 34! Äiti on yli 40 eikä ainakaan kasvoista enää maailman kaunein. Mies on ihan ihan tikissä ja näyttää joltain 28-vuotiaalta. Oon tosi urheilullinen, mutta eilen näytin tosi hyvältä ja toivon että huomasi.

Oon miettinyt, että noi vois hyvin palata isän kasvaa yhteen kun molemmat on niin kiinnostuneita toistensa uusista. Ja tuntuu muutenkin ettei äiti ole mitenkään rakastunut, luulen että toi on sille vaan pano. On vielä pt, joten kun ne eroaa palkkaan sen! 😁😄

Neuvoisin ettet mitenkään sotkeudu vanhempiesi uusiin juttuihin, mutta aina voi toivoa että he palaisivat yhteen. Ikäero ei teillä ole mitenkään mahdoton :)

Vierailija
7/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kellekään muulle mieleen että tämän kirjoitti isäpuoli?

Vierailija
8/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen pervoa. WT-kamaa. Tais joku Setä kirjoitella ton. 

Vierailija
9/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli, tuollahan joku jo mainitsi pervo-penan fantasiasta. Tai jos joku 18 v lukiolainen tyttö on vielä noin vajaa, että toivoo äidilleen eroa, että sais tämän miehen, niin huh huh..

Vierailija
10/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli, tuollahan joku jo mainitsi pervo-penan fantasiasta. Tai jos joku 18 v lukiolainen tyttö on vielä noin vajaa, että toivoo äidilleen eroa, että sais tämän miehen, niin huh huh..

Ihan selvästi taas isäpuolen seksifantasia.

Huomaa taas noista on iha ku joku 28v iha tikiss, lol, jutuista. Kukaan lukiolaistyttö ei ole tuollainen, mutta kiimainen isäpuoli ei sitä tiedä.

Hanki perverssi vanha ukko itsellesi vaikka joku harrastus ja anna sen tytärpuolen nauttia niistä oikeasti hyvännäköisistä nuorista miehistä rauhassa, kukaan ei halua sun kusista seisokkiongelmaista pikkumunaa minnekään, etkä ole missään "tikissä", juntti.

Vierailija
11/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, vie se äidiltäsi. Ei sillä ole mikään yksityisoikeus mieheen.

Vierailija
12/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä kateellisista av-mammoista. Nehän riehaantuu jo siitäkin, jos niidet miehet pettää niitä. Go for it girl!

Vierailija
13/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin ihmiset nykyään on? Että tommostakin jokin funtsaa.

Hyi hittolainen.

Vierailija
14/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka hyvännäköinen, mutta eikö sua yhtään häiritse sekstailla sellaisen miehen kanssa, joka on köyrinyt myös äitiäsi? Mulle tuo ajatus olisi riittävän karkottava.

Vierailija
15/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-ihmiset käyttää noin paljon hymiöitä. Paljastuit.

Vierailija
16/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole setä, enkä tosiaan sen lapsellisempi kuin muutkaan ikäiseni. Tai ainakin esitän fiksumpaa oikeassa elämässä, mutta ei täällä tarvi!!

Ap

Vierailija
17/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä nyt maailmassa paljon, paljon hullumpaakin nähty. Onko muka jotenkin epänormaalia ihastua kohtalaisen nuoreen ja hyvännäköiseen isäpuoleensa? Suhtautuminen tuohon omaan ihastumiseen on vähän hassua, mutta eikös kaikki teinit ole vähän hassuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän