Ketä ajattelette seksin aikana?
Kommentit (10)
Harrastan vain sooloseksiä, ja nykyään ajattelen sen aikana entistä työkaveriani, vaikka en ole nähnyt häntä viime kesän jälkeen. Ennen häneen tutustumista ajattelin fiktiivisiä henkilöitä. Olen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan vain sooloseksiä, ja nykyään ajattelen sen aikana entistä työkaveriani, vaikka en ole nähnyt häntä viime kesän jälkeen. Ennen häneen tutustumista ajattelin fiktiivisiä henkilöitä. Olen keski-ikäinen nainen.
Harrastitko entisen työkaverisi kanssa seksiä?
Alexander Ludwig:ia. :P Siinä vasta seksikäs nuori mies... toisin kuin mieheni. plääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastitko entisen työkaverisi kanssa seksiä?
En, enkä usko että hän olisi halunnut minua. Puhuimme kyllä seksistä pari kertaa. -2
Kaverin vaimoa / parinvaihtoa tämän pariskunnan kanssa.
En ketään vaan keskityn olennaiseen.
Katselen seinille, kun mies pumppaa. En ajattele mitään. Olen masentunut ja kuollut sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Katselen seinille, kun mies pumppaa. En ajattele mitään. Olen masentunut ja kuollut sisältä.
Symppaan... :'(
T. Samaa joskus kokenut
Omaa muijjaa. Ja miksi? Koska kiihotun hänestä eniten.