Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään kaveria, jonka kanssa tuntisin itseäni oikein halutuksi seuraksi ja ymmärretyksi

Vierailija
20.02.2016 |

Henkinen yksinäisyys on raastavaa...
Viime viikonloppuna suututin yhden kaverin, joka ei ole sen jälkeen ottanut yhteyttä. Olin helpottunut. Mutta olen yksinäinen.
Yksi nettikaveri on, jonka kanssa tulen toimeen ja uskoisin viihtyväni livenäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat siis kaverisi itse pois. Ja koet olevasi yksinäinen? Ikäsi?

Vierailija
2/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei ole minullakaan!

Ja nettikavereista voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että heidän kanssa ei tule tosielämässä toimeen. Kirjoittelemalla onnistuu usein antamaan itsestään TODELLA erilaisen kuvan kuin oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä takia mä käyn tällä palstalla viikoittan. Tuntuu kuin olisi ystäviä. Mutta olen ihan tyytyväinen ettei palsta ilkeiliät ole ystäviäni. Näin saan tuntuman millaisia naiset ovat. ( onkohan tämä oikea läpileikkaus ihmisten mieliin?)

Vierailija
4/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senpä takia mä käyn tällä palstalla viikoittan. Tuntuu kuin olisi ystäviä. Mutta olen ihan tyytyväinen ettei palsta ilkeiliät ole ystäviäni. Näin saan tuntuman millaisia naiset ovat. ( onkohan tämä oikea läpileikkaus ihmisten mieliin?)

Voi kuule, tällä palstalla vaan provoilee ja vittuilee ne mt-potilaat. Oikeassa elämässä ihmiset - miehet tai naiset - eivät ole läheskään samanlaisia. Paitsi tietysti ne jotkut päästään vialla olevat yksilöt, mutta niidenhän kanssa ei normaalin ihmisen tarvitse hengailla.

Vierailija
5/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, ei ole minullakaan!

Ja nettikavereista voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että heidän kanssa ei tule tosielämässä toimeen. Kirjoittelemalla onnistuu usein antamaan itsestään TODELLA erilaisen kuvan kuin oikeasti on.

Hämmentävää. Mä taas olen tullut loistavasti toimeen jokaisen tapaamani nettikaverin kanssa. Monet heistä lasken nykyään läheisimmiksi ystävikseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä