Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen voi aina tuntea olonsa halutuksi

Vierailija
20.02.2016 |

Deittisivustot ovat pilvillään miehiä ja naiset saavat satoja vastauksia miehiltä. Nainen voi myös mennä esim. omegleen videochattiin ja vastaan tulee 99% pelkkiä miehiä. Nainen voi tuntea olonsa netin kautta halutuksi ja saada suosiota ilman sitoutumista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit tekivät testin Tinderissä erään komean miehen kuvalla isossa kansainvälisessä kaupungissa. Laittoivat siihen vielä vatsalihaskuvan ja ns. crotch-shotin, koska ne olivat meidän kaveriporukassamme inhotuimpia profiilikuvia. Ylläri ylläri, se sai huomattavasti enemmän matchejä ja viestejä kuin erään todella näyttävän naisen (kaveriporukastamme) profiili.

Voi kun eläisimmekin samassa maailmassa miesasiamiehen kanssa :(

Vierailija
22/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskivertonainen panettaa itseään kymmenillä miehillä, jos parisuhde on se, mitä yleisesti halutaan?

Minä tunsin romanttisia tunteita jokaista potentiaalista poikaystävää kohtaan, mutta he halusivat vain käyttää minua.

Miksi tunsit tarvetta selitellä tuollaiselle ääliölle mitään elämästäsi? Hanki nyt jostain itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskivertonainen panettaa itseään kymmenillä miehillä, jos parisuhde on se, mitä yleisesti halutaan?

Minä tunsin romanttisia tunteita jokaista potentiaalista poikaystävää kohtaan, mutta he halusivat vain käyttää minua.

Miksi tunsit tarvetta selitellä tuollaiselle ääliölle mitään elämästäsi? Hanki nyt jostain itsetunto.Ihan kuin toivoisit kaikkien kipristelevän selibaatissa kanssasi? Kateus vie kalatkin vedestä...

Vierailija
24/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunsit tarvetta selitellä tuollaiselle ääliölle mitään elämästäsi? Hanki nyt jostain itsetunto.Ihan kuin toivoisit kaikkien kipristelevän selibaatissa kanssasi? Kateus vie kalatkin vedestä...

Mitä selität? Sanoin ääliöksi tuota panetus-tyyppiä. Ihmisellä on tosi heikko itsetunto, kun alkaa selitellä ja puolustella itseään tuolle palstahäirikölle.