Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

akka ärsyttää

Vierailija
20.02.2016 |

Olisi vain mukava jos joku mitä minä teen, olen jne. olisi vaimolle mieleen. Vaan kait se on mukavampaa olla v•ttuuntuneena kokoajan. Itsekin joutuu sitten mököttämään kun toinen ei tykkää että olen iloinen. Tana kait sitä pitäisi kadota näkymättömäksi.
Ei mulla muuta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Meillä tosin vaimo on kyllästynyt yhteiseloon ja haluaa etäisyyttä. Mutta auta armias kun hän haluaa sitten jotain tehdä yhdessä niin heti pitää toimia. Tosin sitäkään en saa tehdä liian innokkaasti. Ja vaimon ei toki tarvi miettiä mitä minä olen asioista mieltä.

Ja samalla hän ei tykkää että olen liian kiltti.

Kyllä se elämä on helppoo. Jos ei olisi lapsia lähtisin etsimään kumppania jolle kelpaisin sellaisenaan...

Vierailija
2/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä kurjat akat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä naisten rakastamaa uhritumista. Nainen on aina uhri ja äitimyytti. Mikä suomalaista naista oikein vaivaa? Ihan sairasta.

Vierailija
4/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää saa vaimoani nauramaan tai iloiseksi tein tai olin miten vaan.

Tätäkö se on loppuelämä? Kotona olo ahdistaa. Ennen vaimon kanssa pystyi hupailemaan vaan nykyään vaan juroa suorittamista.

Jos vaimoa ahdistaa niin paljon niin miksi se ei eroa? Antaisi mullekin mahdollisuuden löytää joku joka tykkää mun jutuista.

Vierailija
5/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä syy miksi en naura, hymyile,

(en ole vaimosi kylläkään) Et koskaan halaa vapaaehtoisesti, et suutele, et halus harrastaa seksiä, nukut tietoisesti sohvalla. Et ehdota yhteistä tekemistä koskaan! Pidät minua kokkina, piikana, siivoojana, koska olet itse vaihtanut lakanat sänkyyn?

Et saa tehtyä imurointia kuin kerran 2 vuodessa.

Kiukuttelet joka asiasta.

Jos et halua koskettaa , etkä halua myöskään seksiä, miksi minä sinulle hymyilisin.

Ja se v...n syy ei voi aina olla väsymys!! Tee h.. jotain väsymyksellesi, mene ulkoilemaan, mene nukkumaan ajoissa.

Eiköhän tässä ollut jo syitä miksi en hymyile.

Vierailija
6/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luovuttanut jo ja nykyään vaan oleskelen kotona ja mutisen joot kun jotain kysytään. Meneehän se elämä näinkin. Töissä ja harrastuksissa sitten elän elämääni kun vaimo ei ole naama kurtussa pilaamassa hupia.

Huvittavaa tässä se että vaimo pitää itseään rentona ja villinä. Ei taida tolla käytöksellä löytyä samalta sanakirjan sivulta :)

Vierailija
7/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee kiukkuinen silloin jos pitkään aikaan en saa mieheltä hellyyttä. Silloin kaikki mitä mies tekee tai ei tee alkaa ärsyttämään.

Onneksi olen saanut sanottua miehelle mikä on vialla. Mieskin ollut tyytyväinen kun halaamalla on saanut tilanteen korjattua 😊

Vierailija
8/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(en ole vaimosi kylläkään) Et koskaan halaa vapaaehtoisesti, et suutele, et halus harrastaa seksiä, nukut tietoisesti sohvalla. Et ehdota yhteistä tekemistä koskaan! Pidät minua kokkina, piikana, siivoojana, koska olet itse vaihtanut lakanat sänkyyn?

Jos et halua koskettaa , etkä halua myöskään seksiä, miksi minä sinulle hymyilisin.

Ja se v...n syy ei voi aina olla väsymys!! Tee h.. jotain väsymyksellesi, mene ulkoilemaan, mene nukkumaan ajoissa.

Onko miehesi mun vaimo? Haha pienin viilauksin toki :D

Vierailija
9/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa tuollaisista naisista! Eivät ansaitse kumppania.

Vierailija
10/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllättävää , että kotitöille elävä pirttihirmu tuli kitisemään ketjuun.

Se kynttiläkuppien siirtäminen ja verhojen värin miettiminen ei ollut tässäkään avauksessa se oleellinen asia.

Pesukoneen napin painalluksella - uhriutujat ovat itse aika onnettomia elämänsä kanssa.

Sen kanssa ei ole miehellä mitään tekemistä.

Vierailija
11/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatkaa niitä vaimojanne. Ihan vaan halatkaa älkääkä olko heti seksiä vailla.

Antakaa välillä hemmottelua.

Siinä kaksi hyvää ohjetta joilla voi saada vaimon hymyilemään.

Kokeilkaa edes älkääkä mussuttako ettei se onnistu.

Ja tehkää se kunnolla, ajan kanssa. Pikku-rääpäisyt ei auta mitään jos tilanne on päässyt pahaksi.

Vierailija
12/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa tuollaisista naisista! Eivät ansaitse kumppania.

Entä jos en halluu :) tykkään haasteista ja en ole luovuttaja tyyppiä.

Rakastan vaimoni ja uskon hänenkin minua jollain tasolla. Nyt vaan haastetta luo toi että en saa teoillani enää häntä iloiseksi ja se alkaa nakertamaan omaa intohimoa ja rakkautta häntä kohtaan. Tulee ajatuksia että olisiko joku toinen joka tykkäisi teoistani jne.

Pelottaa että omat tunteet haalenee ja mitä sitten..

Vierailija
13/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllättävää , että kotitöille elävä pirttihirmu tuli kitisemään ketjuun.

Se kynttiläkuppien siirtäminen ja verhojen värin miettiminen ei ollut tässäkään avauksessa se oleellinen asia.

Pesukoneen napin painalluksella - uhriutujat ovat itse aika onnettomia elämänsä kanssa.

Sen kanssa ei ole miehellä mitään tekemistä.

Voi sua. Et ymmärrä lainkaan mistä tässä on kyse. Se on juuri ne asiat joita kotitöille omistautuva pirttihirmu kertoo.

Jos et tuota tajua niin ei vaimon vaihtaminen mitään auta. Samaan jamaan päädyt seuraavankin kanssa, ja sitä seuraava jne.

Jopa ne ihanat aasialaiset postimyyntimorsiamet esittää samat vaatimukset.

Vierailija
15/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se akka ja etsi parempi.

Vierailija
16/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee joku ulvomaan että eikö sulle mikään riitä. On seksiä on yhdessä joka päivä. Kaikki tehdään yhdessä jnejne.

Vaan ulvoja onko oikeata halua olla yhdessä, aitoa himoa ja halua tehdä toisen eteen mitä vain? Onko läheisyyttä ja asioita joista minäkin pidän ilman että teen niitä siksi että kerrankin sinä olisit iloinen... Yhdessä ollaan mutta haluatko oikeasti? Miksi ei voitais nauttia iloisina elämästä? Jos uskot jonkun toisen tekevän sut onnelliseksi niin olen valmis päästämään irti. Koskee hetken mutta ehkä meille on ne oikeat muualla. Luulin sen tosin jo löytäneen, mutta ehkä sä et.

Vierailija
17/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kun yritän halata, kasvoillesi tulee kärsivä ilme ja huokaat: ei nyt. Suutelusta tai seksistä nyt ei tarvitse edes haaveillakaan. Sohvalla makaan, jotta voisit rauhassa nukkua edes alkuillasta. Kuorsaamiseni kuulemma häiritsee sinun untasi. Yhteiseen tekemiseen ei ole aikaa, koska lapsilla pitää tietysti olla hyviä harrastuksia, joihin isä kuljettaa mielellään. Keittiön hoidan suvereenisti, mutta siivousjälkeni ei sinulle kelpaa. Lakanat vaihdetaan yhdessä.

Olet aamuäreä eikä meno piristy iltaa kohti mentäessä. Hoidan lasten aamutoimet ja hoitoon/kouluun saattamiset, koska sinulla ei yksinkertaisesti pinna riitä siihen. Silti saan liki päivittäin kuulla, kuinka lapsilla oli taas vääränlaiset vaatteet päällä tai keittiö oli aamun jälkeen sotkuinen.

Kun tulet töistä, rojahdat sohvalle etkä siinä juuri liikahda kuin korkeintaan valmiiseen ruokapöytään. Irvailet vähäistä liikkumistani, mutta auta armias jos lähden hiihtolenkille. Uhriudut koko loppuillaksi.

Pitäisi kai tunnustaa tosiasiat, mutta lasten takia jaksan yrittää.

Vierailija
18/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin haluavani kunnes tulit sössimään että kuinka sinulla on kysyntää muuallakin.

Ei kukaan normaalissa suhteessa oleva kehu toiselle että minulla on kysyntää muuallakin.

Vierailija
19/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin haluavani kunnes tulit sössimään että kuinka sinulla on kysyntää muuallakin.

Ei kukaan normaalissa suhteessa oleva kehu toiselle että minulla on kysyntää muuallakin.

Todennäköisesti suhde ei ole ollut normaali ja tällä tunnustuksella vain yrittänyt herätellä mustasukkaisuus tunteita sinussa. Halua tehdä suhteen eteen muutakin kuin vain olla ja mököttää.

Vierailija
20/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän mitä tarkoitetaan kun sanotaan että ihmiset tuovat uuteen suhteeseen edellisen suhteen ongelmat.

Nämäkään täällä valittavat miehet eivät edes mieti miten omalla käytöksellään aiheuttavat ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi