Miksi naiset eivät ymmärrä, että online-peliä ei voi vain laittaa pauselle/pysäyttää?
Jos mulla on WoWissa raidi meneillään, en voi kesken sen ruveta vaihtamaan vauvan vaippoja, koska silloin 20 muuta ihmistä joutuu olemaan tyhjänpanttina tekemättä mitään, koska minua tarvitaan raidi-tiimissä tekemään oma osuuteni.
Vaimoni tietää tasan tarkkaan minä tunteina viikosta raidaan (ke, to, su 19:00-23:00), mutta silti melkein joka ikinen raidi hän tulee pyytämään minulta jotain, joka keskeyttäisi koko raidin poissaoloni vuoksi.
M33
Kommentit (72)
Joko tämä on provo tai sitten aloittaja on täysi urpo.
No siksi, että se on peliä, leikkiä, aikuisten ihmisten leikkiä. On olemassa tää todellinen maailma, tässä todelliset ihmiset. Ja sitten maailma, jossa aikuiset miehet leikkii olevansa jotain mahtiukkeleita. Voi olla vaikea arvottaa tätä virtuaali-mahtiukkeli-pelimaailmaa tätä todellista maailmaa arvokkaammaksi.
Pelaat 12 tuntia viikossa pelkästään tätä peliä. Se on paljon.
Olisit etsinyt itsellesi WoW-pelaajan puolisoksi, ja olisitte neuvotelleet työnjaosta.
Kumpi sulle on tärkeämpi, WoW vai oma lapsesi? Ymmärrät varmaan että tähän on vain yksi oikea vastaus.
Kuulostat oikeasti n.16-vuotiaalta teiniltä. Surullista vaimosi ja vauvasi kannalta!
Miksi teet useita aloituksia samasta aiheesta?
En ymmärrä itsekkään miksi jotkun tekee tätä.. Itsekkin pelaan eikä onneks oo sitä ongelmaa sitten että pitäis onlinee pysäyttää kun pelataan yhtäaikaa:D
Hoidatko sinä sitten vauvan itsenäisesti vastaavan ajan kolmena muuna päivänä viikosta?
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla on WoWissa raidi meneillään, en voi kesken sen ruveta vaihtamaan vauvan vaippoja, koska silloin 20 muuta ihmistä joutuu olemaan tyhjänpanttina tekemättä mitään, koska minua tarvitaan raidi-tiimissä tekemään oma osuuteni.
Vaimoni tietää tasan tarkkaan minä tunteina viikosta raidaan (ke, to, su 19:00-23:00), mutta silti melkein joka ikinen raidi hän tulee pyytämään minulta jotain, joka keskeyttäisi koko raidin poissaoloni vuoksi.
M33
Jumankauta mikä molopää. :D Sitten lopetat sen "raidaamisen", mitä se sitten tarkoittaakaan. Vauva on tärkein ja aikuisten pitäisi se ymmärtää.
En usko että nää av-mammat ymmärtää WoWia, ja kuinka paljon aikaa raidaus todellisuudessa voi viedä, ellei ite pelaa peliä. Mut alotukseen vastaten sanoisin, että koita tehdä kompromisseja vaimos kanssa. Hoitasit vauvaa muina aikoina ja vaimo sitten raidin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet useita aloituksia samasta aiheesta?
Miksi alapeukku? Olen kommentoinut joskus tasan samanlaiseen aloitukseen, enkä nyt jaksa uudestaan.
Meillä on ihan samasta aiheesta keskustelua poikani kanssa kun ruoka on valmista. Hän on 12 v.
Rakas poikani, etkö ymmärtänyt että sait myös tietokoneelle kiellon, eli mitä täällä valitat? Ne peliohjaimet pysyy tästä hyvästä viikon takavarikossa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että nää av-mammat ymmärtää WoWia, ja kuinka paljon aikaa raidaus todellisuudessa voi viedä, ellei ite pelaa peliä. Mut alotukseen vastaten sanoisin, että koita tehdä kompromisseja vaimos kanssa. Hoitasit vauvaa muina aikoina ja vaimo sitten raidin ajan.
Perus av-mamma ymmärtää oikein hyvin
a) peliriippuvuuden
b) pelin käyttämisen tän todellisen elämän korvikkeen
c) pelin käyttämisen pakopaikkana, jonne paeta asioita joita ei halua omassa elämässään kohdata
Jos pelaaminen vie viidestä illasta kolme, niin kyseessä on melko lailla joku näistä kolmesta syystä.
Itsekin pelaajana ymmärrän kyllä harmituksesi. Onko puolisollasi harrastuksia? Jos on, niin yritä saada hänet ymmärtämään, että tuo peli on sun harrastuksesi ja tiimikaverit sun harrastuskavereita.
Jos vaimolla puolestaan ei ole mitään omia harrastuksia ja/tai sulla on pelaamisen lisäksi paljon muitakin menoja, niin tajuan vaimoasi paremmin. Silloin hänestä saattaa tuntua että sä olet aina jossain omissa jutuissasi, tai että suorastaan välttelet vauvanhoitoa.
Sopikaa, että noina raidiajankohtina saat olla rauhassa häiritsemättä, ja vaimolle sitten vastaavasti saman verran omaa aikaa viikossa, jolloin sä hoidat vauvan?
Naisesi on narsisti jolle kaikki on vaan minäminäminä. Luuletko että tuollainen narskumuija osaa ajatella omaa napaansa pidemmälle. Jätä se lehmä.
Olen sen äiti kirjoitti:
Meillä on ihan samasta aiheesta keskustelua poikani kanssa kun ruoka on valmista. Hän on 12 v.
Miksei poika voi syödä pelin jälkeen? Ei se nälkään kuole. En tajua miksi aikuiset ihmiset tekevät tyhjästä ongelmia. Ap, naisesi kuulostaa hieman takakireältä ja muutenkin retulta. Olisit ottanut gamergurlin
Miksi miehet eivät ymmärrä että ei ehkä kannatta hommata lapsia jossei ole valmis hoitamaan niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus av-mamma ymmärtää oikein hyvin
a) peliriippuvuuden
b) pelin käyttämisen tän todellisen elämän korvikkeen
c) pelin käyttämisen pakopaikkana, jonne paeta asioita joita ei halua omassa elämässään kohdata
Jos pelaaminen vie viidestä illasta kolme, niin kyseessä on melko lailla joku näistä kolmesta syystä.
Palauta kalenterisi takaisin kauppaan, se on viallinen.
En oikein osaa kommentoida tähän. On varmasti vaikeaa asuinkumppanille, jos toinen on paikalla mutta ei läsnä.
Mun mielestä neljä tuntia kolmena iltana viikossa omia harrastuksia kuulostaa tosi paljolta vauvan vanhemmalle. Oletan, että tähän päälle ei tule enää muita omia menoja, kuten ulkona käyntiä tai urheiluharrastuksia? Siinä tapauksessa ihan liikaa.