Esitin vaikeasti tavoiteltavaa ja välinpitämätöntä ja nyt miehellä on joku nainen :(
Minä se en saatana koskaan opi. :( Mutta ei se varmaan yhtä palavasti ihastunut ollutkaan kuin minä, kun luovuttikin niin helposti. Vituttaa silti. Ja harmittaa ja surettaa.
Kommentit (55)
En minä ainakaan jaksa sekuntiakaan mitään "vaikeasti tavoiteltavia" tai muuta perseilyä. Jos ei osaa sanoa että kiinnostaa niin sitten saa olla ilman. Ei tässä maailmassa niin vähää naisia ole että tarvitsisi jaksaa kaiken maailman ihme oikuttelua.
Oppia ikä kaikki. En mäkään jäisi katselemaan jotain pelleilyjä.
https://dropsofbloodonmyforehead.files.wordpress.com/2010/02/6a00c2252a…
Joo. Tuo taktiikka ei kannata. Koettu on myös.
Miehet on paskoja. Ei ne piiritä ihanasti eikä halua yhtään nähdä vaivaa naisen kiinnostuksen eteen. Ja minä hölmö aina sellaista niin odotan. ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on paskoja. Ei ne piiritä ihanasti eikä halua yhtään nähdä vaivaa naisen kiinnostuksen eteen. Ja minä hölmö aina sellaista niin odotan. ap
Ei, vaan ne pelit on paskoja. Kasva aikuiseksi.
Samoja kokemuksia, sillä erotuksella etten esitä vaikeasti tavoiteltavaa vaan en osaa luottaa ja avautua vaikka olen kiinnostunut. Heti pitäisi olla vannomassa rakkautta ja olla valmis vakavaan parisuhteeseen. En vain pysty sellaiseen.
Minkä ikäinen olet, AP? Tuollainen "vaikeasti tavoiteltavan ja välinpitämättömän" leikkiminen kuulostaa lähinnä teinien touhulta (ei muuten toimi siinäkään iässä kumppanin saamiseksi), eikä aikuisen, normaalit ihmissuhdetaidot tajuavan ihmisen toiminnalta.
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä se paska olet ikävä kyllä sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Samoja kokemuksia, sillä erotuksella etten esitä vaikeasti tavoiteltavaa vaan en osaa luottaa ja avautua vaikka olen kiinnostunut. Heti pitäisi olla vannomassa rakkautta ja olla valmis vakavaan parisuhteeseen. En vain pysty sellaiseen.
No höpö höpö taas tätäkin. Ei se nyt vaadi sen enempää kuin että saa suunsa auki ja pyytää vaikka kahville. Tai vastaa myöntävästi mikäli mies pyytää.
Eihän näistä koskaan tiedä. Toisten mielestä ei saa olla liian innokas, ei saa mennä sänkyyn liian pian ja pitää antaa tilaa jne, mutta toisaalta ei saa pelata. Väärin menee joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Odottele ihmeessä vaan ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sit sä et itse ole sellainen nainen jolle vaivaa voisi nähdä...
Sori, oma moka. Todellisuus tapahtuu oikeasti, ei kannata ottaa mallia leffoista. En ole kuullut että yksikään kaverini olisi koskaan joutunut osoittamaan kiinnostustaan piiiiiiitkääääään kestävällä piirityksellä.
Itsekin annoin kerran olla kun kiinnostukseni kohde ei osoittanut mitään vastakaikua. Oletin että häntä ei vaan kiinnostanut ja jätin rauhaan. Jos hän esitti vaikeasti tavoiteltavaa niin voin kuvitella että hänen mielestään en vaan ollut tarpeeksi kiinnostunut tai jotain.
M42
Mitäs menit. Et ole elokuvassa tai tv-sarjassa jossa mies maagisesti tajuaa teennäisen kikkailusi ja ilmaantuu ikkunasi alle vesisateessa tekemään naurettavaa "romanttista" elettä. Jospa seuraavalla kerralla muistat olevasti tekemisissä ihan oikean ihmisen kanssa ilman käsikirjoittajaa ja taustamusiikkia.
Sähän onnistuit siinä mitä halusit, eli olit välinpitämätön ja vaikeasti tavoitettava. Olist esittänyt kiinnostunutta ja rakastettavaa, jos halusit parisuhteeseen.
Kuka jaksaa piirittää jotakuta välinpitämätöntä, kun ei tiedä onko se pelaamassa pelejä vai oikeasti sitä ei kiinnosta? Jälkimmäisessä tapauksessa nainen vinkuu, että "tyhmä mies ei tajua jättää rauhaan kun mua ei todellakaan kiinnosta".
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö taas tätäkin. Ei se nyt vaadi sen enempää kuin että saa suunsa auki ja pyytää vaikka kahville. Tai vastaa myöntävästi mikäli mies pyytää.
En tarkoita mitään treffikutsuja vaan jo alkaneen molemmin puolisen ihastumisen ja yhdessä ajan viettämisen etenemistä parisuhteeseen.
Tuskin minä olen prinsessaharhainen, jos itsekin olen nähnyt vaivaa miehen saadakseni vaikka aluksi ei olisikaan vaikuttanut niin kiinnostuneelta. En ole heti antanut periksi kun toinen ei ole välittömästi ollut mielinkielin. Sitäpaitsi jahtaaminen on seksikästä ja ihanaa. Mutta taitaa miehistä suurin osa olla luovuttajia, pelkureita ja prinssiharhaisia vätyksiä. ap
Heh, mun mies kyllä piiritti mua suhteen alussa jopa ärsyttävyyteen asti. Tosin olin mä sitä kohtaan kiinnostukseni ilmaissut, kun menin sen baarista iskemään ja sänkyyn asti raahasin. XD Sen jälkeen alkoi se piiritys ja nyt oltu yhdessä yli 2 vuotta. :) Sitä ennen mulla oli tällanen vaikeesti tavoteltava mies kiikarissa, oli kyllä vitun perseestä. En voi tuomita, jos joku ei ap:n tyyppisesti käyttäytyvää jaksa piirittää, täytyy olla aika vaikeen pakkomielteisesti rakastunut, niinkuin itse olin.
No huoh. Kannattaa oikeasti teroittaa se päähän, että oikeassa elämässä ei peleillä ja esittämisellä saa mitään hyvää aikaan. "Luovutti niin helposti", no jos et olisi oikeasti ollut kiinnostunut mitä miehelle esitit niin eikö se olisi ollut lähinnä ahdistavaa että mies olisi roikkunut?