Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on 5 nainen?

Vierailija
18.02.2016 |

Miesten suosikkilukema, että harhaisia 5/10 naisia on ja elää tässä maassa joukoittain. Luetelkaapas nyt piirteitä millainen nainen tuollainen on? Bonuksena: millainen on sitten jopa 0 nainen? Sellainenkin kun on kuulemma mahdollista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 4/10. Vanha, liian pitkä, laihaläski, ei lihaksia, pienet tissit, löysä ***, huono iho, iso nenä, keltaiset hampaat, p.a., paha luonne, mt-ongelmainen yms yms. Mitä sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 4/10. Vanha, liian pitkä, laihaläski, ei lihaksia, pienet tissit, löysä ***, huono iho, iso nenä, keltaiset hampaat, p.a., paha luonne, mt-ongelmainen yms yms. Mitä sitten. 

Onko tästä joku virallinen taulukko olemassa? Miksi juuri 4 etkä 5? Pääsisikö esim. hyvillä rinnoilla TAI hyvällä mielenterveydellä jo 6?

Vierailija
4/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, miehet?

Ärsyttää kun heittelette aina noita numeroita ja ette edes kysyttäessä viitsi selventää. Mitä jos tietämättään ON se 4 miehille?

Vierailija
5/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä joku virallinen taulukko olemassa? Miksi juuri 4 etkä 5? Pääsisikö esim. hyvillä rinnoilla TAI hyvällä mielenterveydellä jo 6?

Mitä enemmän poikkeat yleisestä kauneusihanteesta sitä alempi tasosi on. Taso mittaa monta prosenttia ihmisistä pitää sinua tasokkaana. Yleistä 10/10 tasoa ei ole olemassa, koska ei ole ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä juuri se paras.

Vierailija
7/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän poikkeat yleisestä kauneusihanteesta sitä alempi tasosi on. Taso mittaa monta prosenttia ihmisistä pitää sinua tasokkaana. Yleistä 10/10 tasoa ei ole olemassa, koska ei ole ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä juuri se paras.

Miksi sitten olen vieläkin vain 5, pahimmillaan kuulemma jopa 0-tasoinen nainen, vaikka on hyvä vartalo, hyvä iho, pitkät hiukset, naiselliset piirteet ja ok kasvot?

Miten voisin parantaa tasoani?

Vierailija
8/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan sori idioottinaisten keksimä juttu. En oo kuullutkaan tollasesta pisteytyksestä muualla kun tällä paskapalstalla, ja naiset on ite niitä täydellisyyden tavoittelijoita ja pinnallisempia nykyään kuin miehet, fakta.

Vierailija
9/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sori idioottinaisten keksimä juttu. En oo kuullutkaan tollasesta pisteytyksestä muualla kun tällä paskapalstalla, ja naiset on ite niitä täydellisyyden tavoittelijoita ja pinnallisempia nykyään kuin miehet, fakta.

Höpö höpö. Miehethän naisia pisteyttävät ja siksi täältä kyselen juuri miesten mielipiteitä asiasta, koska nuo kriteerit ovat pimennossa ja täten vaikea parantaa omaa tasoa tästä vielä.

Vierailija
10/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurihan ylhäällä on ketju, jossa mm. naisen ylipaino haittaa miehiä. Eli aivan turha luulla, että naiset itse olisivat miehiä pinnallisempia.

Vierailija
11/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain keino parantaa omaa tasoaan on se, että lakkaa uskomasta tämäntyyppiseen tasoajatteluun ja heivaa omasta elämästä pois kaikki kusipäät jotka yrittävät luokitella ihmistä johonkin tasoon.

Vierailija
12/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on kusipäisyyttä jos miehet toteavat ettei nainen ole tarpeeksi nätti?

Vierailija
13/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olen vieläkin vain 5, pahimmillaan kuulemma jopa 0-tasoinen nainen, vaikka on hyvä vartalo, hyvä iho, pitkät hiukset, naiselliset piirteet ja ok kasvot?

Luonnetta voisit ainakin kehittää?

Vierailija
14/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnetta voisit ainakin kehittää?

Olen saanut haukkumista vain ulkonäöstäni :)

Vierailija
15/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä odottelen edelleen vastauksia. Nyt ei tule kuin naisten kriittisiä kommentteja näemmä.

Vierailija
16/16 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä luokittelen itseni sitten 8 kuten aiemminkin olen tehnyt.