Epäilen isääni pettämisestä! :(
Sain eilen isältäni eilen tekstarin jonka olisi pitänyt ihan selkeästi mennä jollekin muulle. Vastasin siihen ja kysyin että mitä tarkotti viestillä kun en nyt ymmärrä yhtään, eikä hän tajunnut vielä tässäkään vaiheessa viestittelevänsä minun kanssa. Mitään eroottissävytteistä viesteissä ei ollut, mutta niistä käy ilmi että on viettänyt aikaa jonkun toisen naisen seurassa ja mulla rupes hälytyskellot soimaan. Kirjoitin hänelle että "Kenelle ton viestin piti mennä?", niin ei enää vastannut mulle.
Isä on ollut avopuolisonsa kanssa yhdessä jo yli 10 vuotta ja heillä menee päällisin puolin ihan hyvän näköisesti näin sivustakatsojan silmin, mutta nyt ahdistaa koska liittonsa mun äidin kanssa päättyi nimenomaan pettämiseen hänen osaltaan, oli ollut jo pidempään salasuhteessa silloin (ei tosin tämän nykyisen kanssa).
Olen nyt tosi pettynyt ja ahdistunut ja mietin et mitä mun pitäisi tehdä. En todellakaan hyväksy että nykyisensä saa tällaista kohtelua, hän on aivan ihana ihminen ja sen takia kammottaa ajatus että jättäisin työntämättä nokkaani heidän asioihin. Toisaalta voinko suolata omaa isää?
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (4)
Älä sekaannu asioihin, jotka ei sinulle kuulu.
Mun mielestä ainut mitä voit tehdä on kertoa tuo kirjoittamasi omalle isällesi. Isäsi parisuhde ei muutoin kuulu sinulle. Aikuiset ihmiset tekevät mitä haluavat eivätkä aikuiset lapset voi tähän vaikuttaa,
Isäsi teot vaikuttavat siihen miten näet isäsi ja miten häntä arvostat. Mutta et voi määritellä isäsi moraalia.
Kannattaisi yrittää puhua isän kanssa suoraan, vaikka vaikeaa se varmasti on.
Annat asian tietenkin olla!
Käsittämätöntä pohtia edes tuollaista. Ensinnäkään et tiedä mitään varmaa ja vaikka tietäisitkin, niin ei ole sinun asiasi.