Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko vain laastari?

18.02.2016 |

Tapasin miehen joka oli eronnut exästään koska he riitelivät todella pahoin. Siis todella pahoin. Aloin tapailemaan kyseisen miehen kanssa, meillä oli mukavaa. Mutta aina kun kysyin hänen exästään jotain esim. "Rakastatko häntä vielä?" "Kaipaatko häntä?" "Millainen exäsi on?" "Kauvan olitte seurustelleet?" Niin mies ei vastannut mitään, muuttui todella hiljaiseksi, vaihtoi puheenaihetta tai lähti tilanteesta pois. Olisin halunnut miehen kanssa parisuhteeseen, mutta hän sanoi aina että haluaa olla ns. yksin.. Kysyin yhtenä iltana että onko mies nähnyt exäänsä ja hän sitten loppujenlopuksi kertoi että on tavannut exänsä monesti sinä aikana kun me olimme tapailleet. Exä ja tämä mies olivat harrastaneet seksiä jokaisena kertana kun olivat tavanneet. Kun kuulin tuosta se sattui paljon. "Jätin" miehen tekstiviestillä jossa sanoin että palaa exänsä luokse. Hän ei vastannut viestiin mitään... Tajusin että minä taidankin olla vain laastari miehelle. Rakastikohan kyseinen mies exäänsä koko sinä aikana kun me tapailimme, olinko vain laastari?

Nykyään mies ja exä tapailevat uudestaan, mutta asuvat eriasunnoissa luultavasti vain välttääkseen riidat joiden takia he erosivat.....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit.

2/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi minulle että haluaa jonkun jonka kanssa ei tarvitse riidellä. Ja että pitää minusta. Miksi hän otti exänsä takaisin? :( Olin todella mustasukkainen miehen exästä. Valitin hänestä usein miehelle. Voisiko siinä olla syy exän takaisin ottamiseen vai rakastaako mies vain exäänsä niin paljon? AP 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI4 kirjoitti:

Mies sanoi minulle että haluaa jonkun jonka kanssa ei tarvitse riidellä. Ja että pitää minusta. Miksi hän otti exänsä takaisin? :( Olin todella mustasukkainen miehen exästä. Valitin hänestä usein miehelle. Voisiko siinä olla syy exän takaisin ottamiseen vai rakastaako mies vain exäänsä niin paljon? AP 

Kyllä minä ainakin luulen ja käsitin miehen käytöksestä että, kyllä hän rakastaa vain exäänsä.

Vierailija
4/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Ootte eronneet jo . Get over it n move on. Meressä piisaa kaloja.

Vierailija
5/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut toisessa? Ja miksi ihmeessä kyselit mieheltä tuollaisia kysymyksiä? Olisit nyt mielummin yrittänyt hoitaa teidän suhdetta kuin koko ajan vain vonkunut jotakin miehen entisestä, ei sellaista kukaan jaksa. Yritä nyt seuraavassa suhteessasi keskittyä teihin, ei entisiin.

Vierailija
6/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain niin on että mies rakastaa ja rakasti exäänsä" vain. 

ÄLÄ jää roikkumaan. Ei mies sinua valinnut.

Vierailija
7/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit pillua helposti ja nyt harmittaa, kun mies jätti? Täysin omaa syytäsi.

Vierailija
8/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mies ei vastannut mitään, muuttui todella hiljaiseksi, vaihtoi puheenaihetta tai lähti tilanteesta pois. Olisin halunnut miehen kanssa parisuhteeseen, mutta hän sanoi aina että haluaa olla ns. yksin..

Exä ja tämä mies olivat harrastaneet seksiä jokaisena kertana kun olivat tavanneet.

"Jätin" miehen tekstiviestillä jossa sanoin että palaa exänsä luokse. Hän ei vastannut viestiin mitään...

Nykyään mies ja exä tapailevat uudestaan,

Noista sinun pitäisi jo tietää tuo vastaus kysymykseesi.

Vierailija
9/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei vanhaa hyvää pysty korvaamaan uudella ihmisellä"

Vierailija
10/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI4 kirjoitti:

Kyllä hän varmaan sinusta pitikin. Eikai hän olisi kenenkään vihaamansa ihmisenkään kanssa ollut. Mutta ei se sulje pois sitä tosiasiaa että mies rakastaa edellistä ja nykyistä naistaan vain. 

Vierailija
11/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehet saattavat olla kaneja. Pitäkää naiset tämä mielessä. Exä taisi olla hyvä sängyssä. Typerä nahjus koko äijä. Paskiainen. Ei kyllä todellakaan mitään uutta tällä planeetalla. Zemppiä!

Vierailija
12/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan naisena tykkäisi siitä, että uusi tapailemani mies kyselisi kaikenlaista exästäni tai olisi jopa tästä näyttävästi mustasukkainen! Toki tuo tapailemasi mies oli/on edelleen kiinni exässään, mutta yleisesti ottaen, jos ei olisi enää tunteita exää kohtaan ja toinen ahdistavalla tavalla kyselisi, niin voisi tapailut jäädä siihen. Ymmärrän, että seurusteluvaiheessa on ihan fine tietää jotain existä (ei välttämätöntä), mutta tapailuvaiheessa exästä kyseleminen on minusta turn off...

Vierailija
13/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tämän palstan akkojen vastauksia kun puolustetaan nahjus äijää. Tekihän hän väärin molemmille naisille. Pilluja tarvitsi. Tuskin exä tietää tilanteesta. Ei luultavasti olisi enää äijän kanssa jos tietäis. Varmaan riidat johtuivatkin aiemmista pettämisistä. Äijä kun on selvästi pillusankari. Hyvä kun palaa takas. Säästyit monelta. Näitä petturiäijiä riittää ja riittää! Koittakaa jo naiset käsittää. Ei kaikki miehet pidä pettämistä sen kummempana kuin syömistä. 😊 Vai rakastaa eväänsä. Haha tuo äijä ei rakasta kuin itseään. Herätkää jo prinsessaunistanne naiset!

Vierailija
14/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on lapsellisia ainakin tällä palstalla. Puolustella nyt noin pontevasti sikaa. Tällä tavalla teette itsestänne miesten silmissä pelkkiä pilluja. Miehet hymyilevät lukiessaan näitäkin sepustuksia. Kuulkaas nyt tämä äijä ei todellakaan rakasta kumpaakaan ämmää.

- tiedän sillä olen mies

15/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein tämän palstan akkojen vastauksia kun puolustetaan nahjus äijää. Tekihän hän väärin molemmille naisille. Pilluja tarvitsi. Tuskin exä tietää tilanteesta. Ei luultavasti olisi enää äijän kanssa jos tietäis. Varmaan riidat johtuivatkin aiemmista pettämisistä. Äijä kun on selvästi pillusankari. Hyvä kun palaa takas. Säästyit monelta. Näitä petturiäijiä riittää ja riittää! Koittakaa jo naiset käsittää. Ei kaikki miehet pidä pettämistä sen kummempana kuin syömistä. 😊 Vai rakastaa eväänsä. Haha tuo äijä ei rakasta kuin itseään. Herätkää jo prinsessaunistanne naiset!

Sen minä tiedän exästä että hän tapaili myös jotakuta toista miestä kun minä tapailin Exän exää. Myös sen että Exä on 8vuotta nuorempi miestä jota tapailin.. Parempi unohtaa ja jatkaa sitten kai matkaa. Kiitos. :)

Mutta kiitoksia kaikille kun olette jaksaneet vastata, ja koittaneet saada järkeä päähäni. Parempi unohtaa kyseinen mies. AP

Vierailija
16/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä nyt on puolustellut ketään? Kysyttiin, oliko ap laastari ja vastattiin, että ihan selkeästi oli.

Vierailija
17/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja tiedän että tämä mies josta puhut on ollut exän takia huonona ja kaipasi sinulta läheisyyttä. hän ei voinut kuitenkaan unohtaa exäänsä sillä eihän kukaa pysty unohtamaan ihmistä jota rakastaa. mies teki sinulle huonosti. 

Vierailija
18/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on lapsellisia ainakin tällä palstalla. Puolustella nyt noin pontevasti sikaa. Tällä tavalla teette itsestänne miesten silmissä pelkkiä pilluja. Miehet hymyilevät lukiessaan näitäkin sepustuksia. Kuulkaas nyt tämä äijä ei todellakaan rakasta kumpaakaan ämmää.
- tiedän sillä olen mies

Mitä nainen sitten voi tehdä, ettei ole miesten silmissä pelkkä pillu?

Vierailija
19/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jos ei tajua tosiasioita. Tai oikeastaan jos ei myönnä niitä. Jos mies todella rakastaa naistaan hän ei TODELLAKAAN petä tätä! Mies ei ota riskiä siitä että voisi menettää rakkaansa jonkun tarpeettoman säädön takia.tämä kyseinen mies ei rakasta kumpaakaan.ehkä joskus löytää naisen jota rakastaa tai sitten ei.

Jatka elämääsi tyytyväisenä että pääsit tuosta eroon noin helpolla.

Vierailija
20/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään jos ei tajua tosiasioita. Tai oikeastaan jos ei myönnä niitä. Jos mies todella rakastaa naistaan hän ei TODELLAKAAN petä tätä! Mies ei ota riskiä siitä että voisi menettää rakkaansa jonkun tarpeettoman säädön takia.tämä kyseinen mies ei rakasta kumpaakaan.ehkä joskus löytää naisen jota rakastaa tai sitten ei.
Jatka elämääsi tyytyväisenä että pääsit tuosta eroon noin helpolla.

Miten tämä liittyi yhtään mihinkään? Kysyin, mitä pitää tehdä, ettei kohdella pelkkänä pilluna ja vastasit, että pettävä mies ei rakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi