Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Hyysalo on ihana

Vierailija
17.02.2016 |

Ja perhekin tosi fiksu. Nyt TV1.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Jos jokainen suomalainen vaikeasti onnettomuudesta tai sairaudesta toipunut saisi samanlaisen hypen niin ei täällä tartteis enää tehdä töitä ollenkaan.

Hienoja nuoria miehiä löytyy Suomesta muitakin.

Vierailija
2/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sisukas ja arvostan todella kuinka jaksaa olla noin positiivinen ja menee läpi harmaimmankin kiven! Mutta ei tätä enää jaksa, kun pursuaa jo joka tuutista! Ja aina sama litania. Koko maailma ei nyt vaan pyöri Pekan ympärillä. Kaikkea hyvää edelleen!!!

Jotenkin tuo sankarius on kuitenkin "väärin", kun tieten tahtoen on ottanut hengenvaarallisen riskin vammautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näen asian niin, että Pekka on "sankari", koska siitä huolimatta, että oli halvaantunut ja lupaava ammattiurheilijan ura kosahti täysin, taisteli itsensä kovalla työllä tohon, missä on nyt. Kunnioitan ja arvostan ketä tahansa, joka kääntää vaikeudet voitokseen, "makes the best out of it". Mua ei ärsytä yhtään se, että hän on "joka tuutissa", koska vaikka Pekka on varmasti saanut hienoja ja ihania asioita elämäänsä tän onnettomuuden jälkeen, ymmärrän itse olevani vieläkin onnekkaampi, koska mulla ei ole aivovammaa. Hienoa, että antaa kasvot tämmöisille tapaturmille ja pystyy silti olemaan noin elämäniloinen ihminen.

Vierailija
4/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa työtä tekee ja kaikki nuo tapahtumat on ihan mahtavia, mutta tuntuu joskus siltä, että koko hypetys on lähtenyt käsistä ihan omaa tietään kulkemaan alkuperäisen lähtöpisteen jäädessä takavasemmalle? Tulee aika ajoin eräänlainen "herätyskokousfiilis" kun häntä kuuntelee.  -2

Vierailija
5/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mua Pekassa vituttaa on se, miten jaksaa joka ikisessä jutussa nostaa esille sen ex-tyttöystävän. Miten kamala ex-tyttöystävä oli kun rampautuneen Pekka-rukan jätti ja miten Viivia on niin paljon parempi ja aivan ihana jnejnejne. 

Anteeks nyt vaan kun ees avaudun mutta nyt on aika. Siis luulis että tätä Viiviaakin rupeis jo vituttaan kun joka tuutista tarvii nostella Pekan exää naamalle. Toihan on ihan selvää katkeruutta ja joo no tavallaan ymmärränkin, mutta en nykyisenä jaksais kyllä kokoaikaa elää jonkun exän haamu niskassa. Varmasti ollu nuorelle Pekalle kauhee paikka kun (kenties) eka oikee tyttöystävä jättää ja ite on puolivihannes, mutta onhan se nyt ollu tolle tytöllekkin ihan hirvee paikka kun koko elämä edessä ja toisen kuntoutumisesta ja selviämisestä oo vielä mitään varmuutta, ei siihen oo osannu suhtautua ja varmaan suhde muutenkaan ei oo ollu vielä kovin pitkä. Kyllähän se ensirakkauden loppuminen on kova paikka nuorelle ihmiselle mutta koittais nyt päästä yli saatana. Voiko se 'toipumisprosessi' edes todella alkaa jos aiheesta koko ajan läyhää.

Vierailija
6/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on ihana. Huudellaan me muut sitten kun selvitään vaikka pahasta auto-onnettomuudesta järjissämme. Aikamoisen riskin ottaa ja vähän niin kuin itse on syyllinen, jos liikenteeseen lähtee, kun tietää, kuinka vaarallista siellä on.

Vierailija
7/7 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä mua Pekassa vituttaa on se, miten jaksaa joka ikisessä jutussa nostaa esille sen ex-tyttöystävän. Miten kamala ex-tyttöystävä oli kun rampautuneen Pekka-rukan jätti ja miten Viivia on niin paljon parempi ja aivan ihana jnejnejne. 

Anteeks nyt vaan kun ees avaudun mutta nyt on aika. Siis luulis että tätä Viiviaakin rupeis jo vituttaan kun joka tuutista tarvii nostella Pekan exää naamalle. Toihan on ihan selvää katkeruutta ja joo no tavallaan ymmärränkin, mutta en nykyisenä jaksais kyllä kokoaikaa elää jonkun exän haamu niskassa. Varmasti ollu nuorelle Pekalle kauhee paikka kun (kenties) eka oikee tyttöystävä jättää ja ite on puolivihannes, mutta onhan se nyt ollu tolle tytöllekkin ihan hirvee paikka kun koko elämä edessä ja toisen kuntoutumisesta ja selviämisestä oo vielä mitään varmuutta, ei siihen oo osannu suhtautua ja varmaan suhde muutenkaan ei oo ollu vielä kovin pitkä. Kyllähän se ensirakkauden loppuminen on kova paikka nuorelle ihmiselle mutta koittais nyt päästä yli saatana. Voiko se 'toipumisprosessi' edes todella alkaa jos aiheesta koko ajan läyhää.

Siis täh. Pekka ja se tyttöystävähän seurusteli tosi pitkään ton onnettomuuden jälkeen. Eihän se sitä jättänyt halvaantumisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi