Hei oikeesti, naisen anatomia ja käytännön jutut
Mä oon tällainen etup***uinen nainen. Näkyy siis seistessä edestäpäin häppärit hyvinkin jne. Takaapäin ei kertakaikkiaan meinaa päästä asemille.
Ja ongelma on tämä: jokaiselle tytöllehän opetetaan että pitää pyyhkiä edestä taakse, ettei tule tulehduksia. Vaikka mä kuinka pöntöllä istuessa väännyn ja taivun mutkalle ja kierteelle, en meinaa yltää enää takakautta pyyhkiä tarpeeksi edestä. En oo enää niin nuori ja notkea. Onko kaikilla muilla sellainen takap***u, että homma hoituu käden käänteessä ilman selän vihlontaa?
Kommentit (10)
No siis. Pissa pyyhitään eteenpäin ja kakkelberi taaksepäin. Pimpsukkahan on siinä välissä. Eiköstä vain? ;-D
Miksi ihmeessä tunget kättäsi persvaon kautta eteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tunget kättäsi persvaon kautta eteen?
Naisen logiikkaa, Speden pitäisi tulla sketsin muodossa selventämään, kuinka se pillu pyyhitään. Hannele Lauri voisi olla koekaniinina.
Mä en ymmärrä tätä etu- tai takakautta pyyhintää. Mä ainakin nostan vain vasenta reittä ja sivustahan mä tietenkin pissan jälkeen pyyhin, kuinkas muuten.
Et siis saa kättäsi esimerkiksi selän taakse?
Nämä on näitä takapilluisten horinoita!
Minäkin olen aina hämmästellyt tuota takakautta pyyhkimistä. Muistan jo joskus pikkulapsensa ihmetelleeni sitä, kun äitini kysyi kerran että pyyhinhän aina takakautta pissalla käytyäni. Olin jotain 6v ehkä ja änkytin vain että "Mit..häh?! No EN. Eihän sieltä kautta voi pyyhkiä." Hölmistyneenä yritinkin sitä muutaman kerran kun luulin tehneeni aina rikoksen vastoin pyyhkimislainsäädäntöä, mutta kun eihän se vaan onnistunut. Eihän se pillu siellä selässä ole! Vaikka kuinka notkistaisi alaselkäänsä ja vääntäisi paperikättä takaa sinne kohteeseen, niin perspakaralle se vain yltää. Kaikkia valuneita tippoja ei yltä pyyhkimään nivusista takakautta. Sivukautta ihan yhtä ongelmallista. Ja sivukautta se nyt on vielä hölmömpää, kun pitäisi istua vain yhdellä kankulla. Miksi ylipäätään istua siihen molemmilla jos kuitenkin pitää kohta nostaa toista.
Pipari on kätevintä ja nopeinta töpötellä kuivaksi etukautta. Eihän sitä tarvitse persvaosta pilluun saakka hiissata sitä paperia. Kun etukautta töpöttelee kuivaksi ja thäts it.
N27
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä takapilluisten horinoita!
Minäkin olen aina hämmästellyt tuota takakautta pyyhkimistä. Muistan jo joskus pikkulapsensa ihmetelleeni sitä, kun äitini kysyi kerran että pyyhinhän aina takakautta pissalla käytyäni. Olin jotain 6v ehkä ja änkytin vain että "Mit..häh?! No EN. Eihän sieltä kautta voi pyyhkiä." Hölmistyneenä yritinkin sitä muutaman kerran kun luulin tehneeni aina rikoksen vastoin pyyhkimislainsäädäntöä, mutta kun eihän se vaan onnistunut. Eihän se pillu siellä selässä ole! Vaikka kuinka notkistaisi alaselkäänsä ja vääntäisi paperikättä takaa sinne kohteeseen, niin perspakaralle se vain yltää. Kaikkia valuneita tippoja ei yltä pyyhkimään nivusista takakautta. Sivukautta ihan yhtä ongelmallista. Ja sivukautta se nyt on vielä hölmömpää, kun pitäisi istua vain yhdellä kankulla. Miksi ylipäätään istua siihen molemmilla jos kuitenkin pitää kohta nostaa toista.
Pipari on kätevintä ja nopeinta töpötellä kuivaksi etukautta. Eihän sitä tarvitse persvaosta pilluun saakka hiissata sitä paperia. Kun etukautta töpöttelee kuivaksi ja thäts it.
N27
Lisään vielä, että kakkoshädällä sama juttu. Koko käsi olkapäästä ranteeseen asti ei vain käänny eikä taivu. Tulee vain sotkeneeksi pyyhkimisen sijaan. Etukautta siis sekin homma, ja siinäkään sitä p*skapaperia ei tarvitse vetää pilluun asti. Joten bakteerit eivät kulkeudu sinne. Pyyhinnän jälkeen vielä käsisuihkun avulla persröörin kuuraus ja avot! On puhdasta!
Suosittelen kaikille etukautta pyyhinnä tekniikkaa, hädässä kuin hädässä.
N27
Olet kuitenkin jo tullut toimeen kalustosi kanssa jo aika pitkään, koska olet oppinut kirjoittamaan. Ei ole ollenkaan pälkähtänyt päähäsi, että etupuolen pyyhit etukautta, takapuolen takakautta?
Tarkoitetaan pyyhkimistä edestä taakse PÄIN, ei takakautta vaan paperin suunta on edestä taakse. Käden liikuttaminen taakse päin onnistuu aivan yhtä hyvin etu- kuin takakautta.
Mihin sinä olisit joutunut ilman auttavien av-mammojen neuvoja näin tärkeässä asiassa.
Outo kysymys.