Oletko koskaan kuullut kauniin/hyvännäköisen naisen pieraisevan?
Kommentit (16)
En todellakaan data on kamala. Eivät ne tee sitä, ovat muumeja
Kyllä mä piereskelen päivittäin :)
No viimeksi kun oltiin 69: ssä ni tuli päin näköö
Olen. Firman työmatkapolitiikkaan kuuluu majoittuminen 2hh huoneissa ja kauniit nuoret kollegat piereskelevät unissaan ihan kuten muutkin.
Veikkaan heidän jopa käyvän paskalla silloin tällöin.
Minäkin olen hyvännäköinen ja juu, olen kuullut itseni pieraisevan ja jopa käyvän paskalla. Ja ompa sitä muidenkin kauniiden leidien ja komeiden herrasmiesten pieruja kuultu, samoin söpöjen koiranpentujen nähny syövän kissanpaskaa yms. Hei c'moon, peräröörin toiminta on normaalia ja kuuluu elämään! XD
En ole. Ja toivottavasti en koskaan judu kuulumaankaan. Mielenterveyteni ei kestäisi sellaista.
Olen muutaman kerran kaupassa nähnyt naisen ostavan wc-paperia ja jo se ahdisti minua.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko.
Onko kivaa olla idiootti?
En ole ihan varma, mutta kaunis ystäväni majoittui luonani kaksi viikkoa ja epäilin sen yhden äänen olevan pieru, joka hänestä kerran pääsi. Teki koko ihmisestä hieman astetta inhimillisemmän oloisen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma, mutta kaunis ystäväni majoittui luonani kaksi viikkoa ja epäilin sen yhden äänen olevan pieru, joka hänestä kerran pääsi. Teki koko ihmisestä hieman astetta inhimillisemmän oloisen.
Ihana kun sä mietit tuollaista jälkeenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahaha nyt repes kyl... Kiitos illan nauruista
En, mutta en rumempienkaan. En niin läheisissä tekemisissä ole kenenkään kanssa että olisivat estoitta päristelleet. Miehet kyllä joskus, mutta harvemmin hekään vieraampien ollessa läsnä kovin antaumuksella ovat purkaneet kaasujaan.
Johan nyt toki.