Kertokaahan vinkkejä kaunistumiseen ilman meikkausta
Meikata en viitsi, kun se suttaa vauvan ja inhoan meikin pois pesemistä.
Kulmakarvat nypin juuri ja mietin, että mitähän muuta voisi tehdä?
Kommentit (9)
Ja ihon saa todella heleäksi kun hieroo jääpalaa kasvoihin
Voihan sitä meikata itseäänkin ja omaa hyvää oloaan ajatellen TAI jopa sitä omaa aviomiestäkin varten. Ihan oikeesti!
Apteekin valkovaseliini kosteuttaa huulia todella tehokkaasti ja antaa samalla kiillon. Mutta ei maistu tai haise miltään.
Pitäisi varmaan kokeilla noita värivoiteita tai kevyesti itseruskettavia voiteita. Ripset on niin ohuet, että kestoväri ei auta. Vain ripsivärillä saan silmät näkyviin.
Meikkaan silloin kun lähden kotoa johonkin muualle kuin kauppaan.
Nyt tulikin mieleen, että kynnet on lakkaamatta, taidanpa lakata ne vielä tänään.
ap
Ei varmasti tahraa vauvaa. Sitä kiiltoakaan ei ole pakko laittaa siihen päälle.
Kirjoitin huulipunan merkin muistiin puhelimeen, täytyy koittaa.
Minulla on kaksi pientä lasta ja tuntuu, että olisin ollut ikuisuuden raskaana. Nyt on tosi kivaa kun voi alkaa vihdoin ajatteleen ulkonäköä.
ap
Riittävä yöuni on oleellinen osa kauneuden hoitoa. Pitäisi olla jo itsekkin peiton alla :-)
Revlonin Colorstay-ripsiväri/sävytettä, se kestää ripsissä noin 3vrk ja kuluu hiljalleen itsestään pois. Ei kuitenkaan varise poskille, tms. Mä olen käyttänyt sitä jo vuoden päivät ja se on ylivoimainen suosikkini!
ei ole sama kuin vetää täydet pakkelit naamaan... Esim. jos laitat maskaraa ja huulikiiltoa, en tajua miten vauva suttaantuu? Eikä poistaminen kestä kauaa?