Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksia hiusravinteista, Priorin tm.??

Vierailija
16.02.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen syönyt priorinia nyt puoli vuotta, mutta näin raskauden jälkeen hiuksia lähtee siitä huolimatta...paljon, mutta onneksi uutta kasvua nkäyy tulevan vauhdilla.

Välillä tuntuu, että taitaa mennä rahat täysin hukkaan, kun syön niitä, mutta elämä on!!

Vierailija
2/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia lähti silti tooosi paljon, myöskään lopettamisen jälkeen ei mitään muutosta huonompaan/parempaan. Uusia hiuksia kyllä tuli reippaasti, mutta kai niitä olis ilman noita pillereitäkin tullut. Melkoisen kallis tuote turhaan syötäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattavasti. Ja niinhän nuo vastaajat totesivat, uusia hiuksia tulossa runsaasti! En ota kantaa, onko Priorinin vaikutusta vai muuta. Hiuksia kuulemma irtoaa päivässä 50-100! Ja siihen, että joskus niitä tuntuu tippuvan vieläkin enemmän vaikutta muutama kuukausi sitten eletty elämä: sairaudet, huono ravinto jne.

Vierailija
4/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia lähtee aika ajoin oikein reippaasti, eikä siihen oo löytynyt ainakaan vielä mitään syytä. Mulla ainakin tuo Viviscal toimii. Ei oo mikään edullinen tuote sekään, mutta mieluummin pulitan rahat kuin kuljen kalju kiiltäen.