Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaippailijat hulluja

Kyllästynyt
16.02.2016 |

Huomasitteko kun "kaiken tietävä" Emmi Nuorgam haukkui tänään blogissa kestovaippailijat hulluiksi? Kommenteissakin oikein ylistetään, miten hyvä postaus. Ja sitten sama mamma juuri lehdessä kertomassa että ei saa tuomita muita, vaikka itse on pahimmasta päästä! http://www.emminuorgam.com/2016/02/16/libero/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi nyt hirveen väärässä ole. Määkin olen varmaan alushousuilija kun käytän alkkareita.

Vierailija
2/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippailijat ovat samaa sakkia kuin kantoliinailijat ja kuukuppimafia. Valtava tarve toitottaa omaa erinomaisuuttaan ja käännyttää muita omaan lahkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä paskavaipat eivät hajoa edes tuhannessa vuodessa. Maapallo hukkuu kohta näihin laiskojen minä-minä vanhempien kakaroiden kusivaippoihin, koska eivät jaksa opettaa tenaviaan kuiviksi. Helpompi vain työntää vaippa huosuun ja se on siinä 3-4 vuotiaaksi asti.

Vierailija
4/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttövaipat poltetaan nykyään, ei niitä viedä maatumaan mihinkään.

Vierailija
5/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttamisesta sitten ei tule päästöjä jo ylikuormitettuun ilmastoon?

Vierailija
6/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestovaippailijat ovat samaa sakkia kuin kantoliinailijat ja kuukuppimafia. Valtava tarve toitottaa omaa erinomaisuuttaan ja käännyttää muita omaan lahkoon.

Jos et ole vielä tähän mennessä havainnut, että tämä virus nimeltä ihminen tuhoaa koko tämän pallon hukuttamalla sen paskaan, kannattaa tutustua Googleen. Alkaa ymmärrystä löytyä näille mafioille ihan toisella tavalla.

Vierailija
7/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ne kertakäyttövaipat valmistetaan? Muovista. Ja mistä muovia valmistetaan? Öljystä. Ja mitä taas siihen öljyyn tulee... Googlettakaa. Liian pitkä juttu. Jätteiden poltto ei todellakaan tee ketään autuaaksi.

Vierailija
8/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistyksiä. Mitä erinomaisuutta tässä pitäisi toitottaa? Mikä lahko? Kuitenkin kaikkiin noihin ryhmiin mahtuu paljon erilaisia ihmisiä. :D

Vierailija
9/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan oli tutkimus jonka mukaan kestovaipat ovat epäekologisempia kuin kertikset. Peseminen kuluttaa paljon vettä, energiaa (lämpö), pesuainetta kuluu paljon, kestovaippamateriaalit palavat huonosti eivätkä maadu jne.

Vierailija
10/10 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestovaippoja muuten käytetään? Eikö pesu kuluta myös sähköä ja vettä? Valaiskaa tuhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi