Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko AV:n vaikuttavan negatiivisesti elämänlaatuusi?

Vierailija
16.02.2016 |

Itse olen AV:n vuoksi koukkuuntunut ylipäätään nettiin entistä enemmän. Jos joskus vietän "vauvattoman" päivän, minulla menee netissä vain hetki kun selaan Facebookin, uutisotsikot ja muutaman blogin. Yleensä varsinkin sunnuntaisin saatan olla Vauvalla jopa 10 tuntia :( Paljon tämä antaa, mutta paljon myös ottaa. Nykyään on vaikeaa enää keskittyä esim. kirjojen lukemiseen tai elokuvien katsomiseen. Uskoisin olevani vähemmän masentunut jos pääsisin pois täältä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja mene röihin

Vierailija
2/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja mene röihin

Käyn töissä ja sehän tässä onkin, että se vähäinen vapaa-aika menee täällä :( Jos olisin työtön, niin ei olisi niin väliä mihin aikaansa hukkaa. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin tylsä elämä, että tää on parasta hupia.

Vierailija
4/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikuttaa negatiivisesti, tuntui että mulle tuli masentuneita ajatuksia kun paljon palstailin (monta tuntia päivässä). Nyt olen saanut vähennettyä noin tuntiin/viikko, paljon parempi mieli. Palsta sai mut epäilemään muita, suhtautumaan toisiin negatiivisesti, ajattelemaan aina pahinta ja olemaan puolustuskannalla lähtökohtaisesti. Olon muuttumisen huomasin kun sain vähennettyä.

Vierailija
5/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan jumitun liian pitkäksi aikaa ja silloin jää tärkeämpiä asioita tekemättä. Mutta osaan myös pitää taukoa. Nyt esim. huomaan, että täytyypä sulkea tämä taas hetkeksi, ehkäpä loppuviikoksi. Mutta palstailun syy on, että tämä myös parantaa elämänlaatuani jollain tavalla. :)

Vierailija
6/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on p*ska pahan mielen trollipalsta ja vastaan kyllä.

Vierailija
7/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä tule tänne jos koet että vaikuttaa negatiivisesti! Kiinnostaa kyllä, että miten ihmeessä joku saa haahuiltua täällä tuntikausia..? Itsellä käy monesti niin että tulen selailemaan keskusteluja mutta mikään otsikko ei herätä mielenkiintoa ja se oli sitten siinä se visiitti.

Vierailija
8/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oppinut täältä paljon, mut myös menettänyt luottamuksen koko ihmiskuntaan, että sikäli... :D

Lähinnä mua ahdistaa miten täynnä vihaa ihmiset täällä on, se saa ajattelemaan että ne ovat samanlaisia tosielämässäkin mutta eivät vaan näytä sitä ulospäin, jolloin mulle tulee vainoharhainen olo niiden seurassa, enkä uskalla olla etenkään miesten kanssa kovin läheisissä tekemisissä, koska muistan aina jotain kamalaa mitä mies on av:lla sanonut ja sit rupeen kammoamaan kaikkia miehiä.

Ja se miten kateellisia naiset tuntuvat olevan toisilleen, en oikein osaa luottaa naisiinkaan enää kun täällä haukutaan kaikki ystävät ja sukulaiset ja työkaverit pystyyn, vaikka tosielämässä esitetään hyvääkin ystävää.

Vierailija
9/9 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on p*ska pahan mielen trollipalsta ja vastaan kyllä.

Kuka täällä muka trollaa?Asiallista ja mukavaa populaa täynnä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi