Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaat hiukset nuorilla naisilla

Vierailija
16.02.2016 |

Yläpeukku = nättiä, tykkään
Alapeukku = hyi yök ei ikinä, en tykkää

Oman mielipiteensä saa kertoa myös kommentoimalla!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä on viime vuosien nätein hiustrendi. Jos värjäisin hiuksiani, voisin kokeilla tuota. En kyllä ole nuori :D

Vierailija
2/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kuka muka haluaa näyttää mummolta? Nätit nuoret tytöt pilaavat ulkonäkönsä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti alkaen kai vuodesta 2011, nyt olen vähän kyllästynyt. Kuitenkin kivoimmasta päästä näitä trendivillityksiä.

Vierailija
4/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Kuka muka haluaa näyttää mummolta? Nätit nuoret tytöt pilaavat ulkonäkönsä :(

Totta, iho kurtistuu samalla ja ihminen tulee kankeaksi, kun tukka värjätään harmaaksi.

Vierailija
5/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei pelkkä hiusten väri kyllä mummon näköiseksi saa nuorta ihmistä. :D

Vierailija
6/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei pelkkä hiusten väri kyllä mummon näköiseksi saa nuorta ihmistä. :D

Ellei sitten katsoja satu olemaan likinäköinen ;)

Vierailija
7/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ite tykkään mun harmaaks värjätyistä hiuksista. :)

Vierailija
8/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä harmaat hiukset on nätit, oli ne sitten vanhalla mummolla tai nuorella naisella.

Vierailija
9/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiuset on ihanat, myös vanhemmilla naisilla. Erityisesti pitkät harmaat kutrit. Ja nuoria nättejä naisia ei mikään rumenna, ei edes kalju.

Vierailija
10/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuneet pitkät hiukset eivät ole mielestäni kauniit. Harmaaksi värjätyty sen sijaan voivat olla kauniit.

Vierailija
11/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaantuneet pitkät hiukset eivät ole mielestäni kauniit. Harmaaksi värjätyty sen sijaan voivat olla kauniit.

Mikä se kriittinen ero on?

Vierailija
12/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut harmaantumaan jo 25 vuotiaana ja teen kaikkeni ettei harmaata näkyisi vieläkään. Se ei mielestäni ole mitenkään kaunis väri alle 70 vuotiailla.

Vierailija
13/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana väri! Tykkään ja sopii useammalle kuin ne pastellisävyt tai shokkivärit, joista kyllä tykkään myös :) Olen aina ihaillut mummojen harmaita hiuksia ja kun muutama vuosi sitten värjätyt harmaat tulivat pinnalle, värjäsin itsekin. Nyt on perusblondit mutta voisin värjätä taas harmaiksi.

Vierailija
14/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harmaantuu kauniisti, jotkut ei. Jos hiukset ovat luonnostaan pitkät, paksut ja tummat, ne voivat näyttää harmaantuneina todella upeilta. Oma liuru on sellainen maantienruskea ja harmaantuu kirjavan kukertavasti. Ongelma on se, että en siedä enää hiusvärejä (lue: allerginen reaktio melko voimakas viimeksi) ja vaalennusraidat muuttuvat äkkiä kellertäviksi. Hopeasampoo ei auta. Joku kampaaja voisi keksiä jonkun jutun. Harmaita ja tummempia raitoja, niin että väri ei osu päänahkaan?

Vierailija
15/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku = nättiä, tykkään

Alapeukku = hyi yök ei ikinä, en tykkää

Oman mielipiteensä saa kertoa myös kommentoimalla!

Miten joku voi tykätä tuollaisesta? Elinvoima katoaa harmauteen.

Vierailija
16/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on pikkuisen kuin ne puolisiilit. Harmaa on kovuuden väri.

Vierailija
17/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan niitä joiden mielestä posliini saa viiskymppisenkin näyttämään lapselta...

Vierailija
18/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon. Laittaisin itselleni jos vaan sopisi ihonväriini. Olen sellainen punakka ja kalpea, tuskin näyttäisi minulla hyvältä.

Vierailija
19/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut harmaantumaan jo 25 vuotiaana ja teen kaikkeni ettei harmaata näkyisi vieläkään. Se ei mielestäni ole mitenkään kaunis väri alle 70 vuotiailla.

Sama homma. Nyt värjään harmaat piiloon ja seitsemänkymppisenä sitten omat harmaat hiukset esiin.

Vierailija
20/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joillain näyttää ihan kivalta, mutta en silti varsinaisesti tykkää. Varmaan liittyy osittain siihen että kyseessä on/oli niin suuri sopulitrendi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi