Mitä se kertoo kansakunnasta jossa ei osata enää tehdä huumoria?
Kaikki nämä viritykset mitä televisiosta tulee tai on tullut ei ole hauskoja. En ole vuosiin nauranut yhdellekään jutulle tai ohjelmalle. Löydän kuitenkin maailmalta jatkuvasti juttuja jotka naurattaa. Suomesta on loppunut huumori, kukaan ei ole enää hauska eikä osaa tehdä huumoria.
Surullista.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä viritykset mitä televisiosta tulee tai on tullut ei ole hauskoja. En ole vuosiin nauranut yhdellekään jutulle tai ohjelmalle. Löydän kuitenkin maailmalta jatkuvasti juttuja jotka naurattaa. Suomesta on loppunut huumori, kukaan ei ole enää hauska eikä osaa tehdä huumoria.
Surullista.
Ei ole ikinä osattu tehdäkään vrt. Kummeli, velipuolikuu ym. Brittiläinen musta huumori on parasta!
On osattu tehdä. Esim ketonen&myllyrinne sarjassa oli monta hyvää sketsiä. Työhaastattelu, koodari jne... jokainen nykypäivän hullunmyllyssä oleva pystyi samaistumaan. Harmi että oli myös paljon paskaa seassa.
Eikö osaa? Mä oon monen iltana hekotellut Antti Holman Kauheimmille runoille.
Ihanhan tuo olisi huumoriton yhteiskunta!
Ehkä huumoria osataankin tehdä. vaikeampaa on päästä tuomaan sitä esille.
Olen ajatellut samaa ja päätynyt siihen, että olen tullut vanhaksi. Viimeiset minua naurattaneet ovat olleet Studio Julmahuvi ja Ranuan kummit. Toisaalta me ollaan nykyään niin humoristinen kansa suvakkeineen, katupartioineen, mamuineen ja persuineen, että ehkä tekijöiden pitäisi olla esim. naapurimaistamme, jotta tulis sitä näkökulmaa tämän purtilon ulkopuolelta.
Siis onko vika Ap Sinun huumorintajussa vai kansakunnassa? Yleensähän vika on aina muissa lieneekö siis tässäkin?