Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira pelkää imuria kuollakseen

Vierailija
16.02.2016 |

Onko muiden koirilla samaa ongelmaa?

Koira on kaksi kertaa isompi kuin imuri ja kipittää kuin tuhatjalkainen piiloon imuria sen nähdessään. Jalat tärisee ja hengitys kiihtyy aivan kuin maailmanloppu olisi tulossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira hyökkäilee imurin suulakkeen kimppuun aina kun imuroin.. kiva koittaa imuroida, kun yks on vähän väliä siinä kiinni 😂

Vierailija
2/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin koirilla on ns. Greenbergerin pakosyndrooma, noin joka kahdennellakymmenennellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se imuri pysyvästi näkyville, ja kehu koiraa sen ohittamisesta ja anna nannaa. Jne. Koirasi on herkkis ja jännittää koska sua jännittää, miten se pärjää.

Vierailija
4/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti antanut herkkuja, esim luun kun alan imuorimaan ja koira ei koskekkaan siihen ennen kuin olen lopettanut. Imuri on koko ajan esillä tuossa seinän vieressä. :D Koirani on rescue koira niin on varmaan traumoja kaikista mölyävistä koneista kaduilla.

Ap

Vierailija
5/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos opetat koiran siihen, että jos se uskaltaa yhtään lähestyä sitä pörinäpaholaista, sammutat pörinän palkkioksi? Vähitellen sitten lisäät vaikeusastetta. Tämä taktiikka lumosi ainakin naapurin hullun hevosen. Siinähän koira saa hallinnantunteen asiassa, joka on sen mielestä maailman kauhein. Ei voi olla suurempaa palkkiota.

Vierailija
6/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita siedättää vähitellen, siirrä imuri toiseen huoneeseen ja laita imuri päälle ja ovi kiinni. Tarjoa sen jälkeen koiralle ruokaa. Kun koira lopettaa syömisen, jos siis syö, sammuta imuri. Toista.

Vierailija
7/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös protesti kun ei saa huomiota. Näin tulkitsin meidän koiran käytöstä kun imuroin, samanlainen tärinä ja ulina. Paskatkin väänsi muutamaan kertaan. Raivostuttava piski.

Vierailija
8/8 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira ei protestoi.

Se on eläin, jonka älykkyys ei riitä niin monimutkaiseen ajatteluun.