Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla mahkuja painoa pudottaneeseen entiseen luokkatoveriin

Vierailija
16.02.2016 |

vaikka häntä ei varsinaisesti "kiusattu" niin pojat on aina poikia ja rehellisesti sanottuna nolottaa myöntää, että minäkin osallistuin siihen leikkimieliseen nimittelyyn silloin yläasteella. Hän oli siis ihan reilusti tanakka/tuhti tyttö tuolloin ja muutenkin sellainen vähän ujo introvertti. Nyt facebookin suosituksista bongasin että mitäs ihmettä, tästä rumasta ankanpoikasesta on kehkeytynyt varsinainen kaunotar. Kilot ovat karisseet ja sieltä pullaposkien alta paljastui todella nätit kasvot ja kroppakin 👌. Sattuu vielä olemaan sinkku kuten itsekin niin mietin, että onko mitään mahkuja päästä apajille jos otan yhteyttä? Ollaan 22 vuotiaita molemmat joten noista ajoista on kuitenkin jo pitkä aika.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuntui tytöstäkin leikkimieliseltä nimittelyltä. Ettäs kehtaat, koulukiusaaja.

Vierailija
2/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vai luuletko, että hänelle on tehty lobotomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuntui tytöstäkin leikkimieliseltä nimittelyltä. Ettäs kehtaat, koulukiusaaja.

No ensinnäkin kyse ei ollut varsinaisesti kiusaamisesta, kuten jo sanoinkin. Joka ikistä ihmistä nälvittiin yläasteella ties mistä. Itseänikin haukuttiin "nörtiksi" koska sain hyviä numeroita.

AP

Vierailija
4/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytöllä on yhtään järkeä päässä, niin hän nauraa sinut pihalle ennemmin kuin on missään tekemisissä kaltaisesi ihmissaasteen kanssa :D "Pojat on aina poikia" voi hyvä jeesus

Vierailija
5/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros muutama esimerkki mitä "leikkimielisiä" haukkumasanoja käytitte?

Vierailija
6/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tytöllä on yhtään järkeä päässä, niin hän nauraa sinut pihalle ennemmin kuin on missään tekemisissä kaltaisesi ihmissaasteen kanssa :D "Pojat on aina poikia" voi hyvä jeesus

Niin? Olen itse mies, entinen teinipoika, ja tiedän kyllä mitä teinipojat juttelevat toisilleen poikien kesken. Se ei ole mitään naisia/tyttöjä arvostavaa puhetta.. Ikävä kyllä. Minäkin olen nykyisin eri ihminen.

AP

Vierailija
7/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olen itse mies, entinen teinipoika, ja tiedän kyllä mitä teinipojat juttelevat toisilleen poikien kesken. Se ei ole mitään naisia/tyttöjä arvostavaa puhetta.. Ikävä kyllä. Minäkin olen nykyisin eri ihminen.

AP

Aloituksestasi saa käsityksen, että nimittelitte häntä päin naamaa. Mua on kiusattu nimittelyllä joskus yläasteaikoina eikä tulisi mieleenkään alkaa minkäänlaiseen suhteen entisen kiusaajani kanssa. Ajatuskin puistattaa, niin suuri on inhoni niitä mulkkuja kohtaan.

Vierailija
8/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Aloituksestasi saa käsityksen, että nimittelitte häntä päin naamaa. Mua on kiusattu nimittelyllä joskus yläasteaikoina eikä tulisi mieleenkään alkaa minkäänlaiseen suhteen entisen kiusaajani kanssa. Ajatuskin puistattaa, niin suuri on inhoni niitä mulkkuja kohtaan.

Kuten sanoin niin se ei ollut varsinaista kiusaamista, että heti kouluun tullessa huudeltiin virtahevoksi tms mutta kyllä hän varmasti oli tietoinen niistä lempinimistä mitä me pojat keksimme hänelle (ja muille). 

AP

Vierailija
9/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa mikä tahansa on mahdollista.

Vierailija
10/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahevoksi huuteleminen ei ole kiusausta?

Vierailija
11/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aloittaa anteeksipyynnöllä. Se olisi paikallaan johti sitten mihinkään tai ei.

Vierailija
12/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on on edelleen huono itsetunto, koska pojat kiusasivat koulussa. Käyn myös terapiassa sen vuoksi. Ulkonäköni on muuttunut niistä ajoista paljon, mutta se ei auta asiaa. Parempi kun annat sen tytön olla.

Vierailija
13/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen se tanakka tyttö "virtahepo" kenestä kehkeytyi vuosien saatossa kauniskasvoinen ja hyvä kroppainen. Entinen kiusaajani tuli baarissa vastaan ja alkoi lääppiä takalistoa ja kehua kuinka kaunis minusta on tullut, katsahdin häntä hakveksuvasti ja tokaisin että vuodet eivät ole kohdelleet sinua yhtä hyvin ja lähdin naurahtaen pois. Jäi poika nuolemaan näppejään.

Vierailija
14/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit aloittaa anteeksipyynnöllä. Se olisi paikallaan johti sitten mihinkään tai ei.

Tuo johtaa helposti siihen, että antaa itsestään sellaisen kuvan ettei ole kiinnostunut ja sitten päätyy samantien naisen "vain kavereita" kategoriaan, vaikka onnistuisikin.,

AP

Vierailija
15/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtaa helposti siihen, että antaa itsestään sellaisen kuvan ettei ole kiinnostunut ja sitten päätyy samantien naisen "vain kavereita" kategoriaan, vaikka onnistuisikin.,

AP

sä et taida tajuta naisista mitään.

Vierailija
16/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin koulussa se kiusattu virtahepo. Nykyisin hyvin elämässä pärjännyt monessakin suhteessa. Moni entinen "koulukaveri" on yrittäny baareissa tai harrastuksissa kun ovat huomanneet, et tuostahan on tullu melko pakkaus mutta mutta.... kuten kuvitella saatta niin ei heru heille, ei! Neuvon myös sinua ap, älä vaivaudu, kyllä kiusattu muistaa miltä se silloin tuntui. Todennäköisesti nolaat vaan ittes kun pimua ntaa tulla täydeltä laidalta takaisin nyt kun on aikuinen ja kerännyt itsekunnioitusta!

Vierailija
17/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittäävää, että pitää facebookista kaivella entisiä luokkakavereita. Etsi kuule naisesi jostain muilta markkinoilta, niin et vaikuta niin säälittävältä ruikuttajalta. 

Vierailija
18/27 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ai meinaat tosissaan että sulla on mahiksia edes kaveriksi? Olit osa sitä apinalaumaa joka nöyryytti häntä. Oletko tosiaan noin yksinkertainen?

Vierailija
19/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään entinen luokkakaveri ei kyllä valitettavasti kiinnosta... ei varsinkaan ne lapselliset huutelijat ja lempinimien keksijät ja ikää on paljon enemmän kuin teillä joten ei ne tyhmyydet ihan heti unohdu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän