Hiiva ei meinaa parantua
Millä konstein teillä on ärhäkkäämpikin hiivatulehdus parantunut alapäästä? Suun kautta otettu tabletti, alapäätä rasvattu canestenilla ja puikkoja käytetty, aina vaan kirveltää :(
T. leipuri hiiva ( lidlin paistopiste mainoksesta) :D
Kommentit (15)
itse kävin gynellä n. 1,5 v. kroonisesti jatkuneen hiivan jälkeen. sain suun kautta otettavat tabut kuukaudeksi. johan lähti eikä ole takaisin tullut. gynelle mars.
Poikkis pitää hoitaa kans, muuten saat aina vaan tartunnan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostapa apteekista tällainen tuote:
i say: Vaginal infection "hoitaa ja ennaltaehkäisee bakteerien ja hiivan aiheuttamia emätintulehduksia ja epämiellyttäviä oireita, kuten vuotoa, kutinaa, kirvelyä ja hajua. Pienet emätintabletit sisältävät ainutlaatuista, luonnollista Cranberry-Active -yhdistettä ja hyaluronihappoa. jotka palauttavat ja ylläpitävät emättimen normaalia pH-tasoa (pH 3,8-4,5)."
Ihan paras
Ostan ihan varmasti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sokerin syönti.
Minulla oli hiivaa ja valkovuoto-ongelmaa, mutta päätin sitten tammikuussa aloittaa vuoden sokerittomasti. Nyt en ole 1,5kk syönyt sokeria ja kummatkin ongelmat ovat poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sokerin syönti.
Minulla oli hiivaa ja valkovuoto-ongelmaa, mutta päätin sitten tammikuussa aloittaa vuoden sokerittomasti. Nyt en ole 1,5kk syönyt sokeria ja kummatkin ongelmat ovat poissa.
Lähes kaikessa on sokeria.
Luin jostain keittokirjasta, että hiivan yhteydessä käytetään jauhoja, auttaiskohan se?
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain keittokirjasta, että hiivan yhteydessä käytetään jauhoja, auttaiskohan se?
Heko heko :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sokerin syönti.
Mitä jää jäljelle kun nykyaikana kaikessa on lisättyä sokeria?
Ap
Itse olisin myös tullut kirjoittamaan tuosta sokerittomasta ruokavaliosta, mutta joku jo ennättikin ennen minua! :) Se jeesaa omasta kokemuksesta. Ei toki tarvitse lopettaa hedelmien syömistä, mutta valkoinen sokeri: vaalea leipä, jugurtit (ne mansikan tms makuiset), leivokset, karkit, jätski yms. Ja happamia ruokia ruokavalioon rutkasti: puolukat, maustamaton jugurtti, hapankaali, kylmäpuristettu tyrnimehu, probioottikapselit. Johan lähtee eikä tule takaisin :) Tsemppiä ap!
Kolme viikkoa fluconazolia, siis 1tbl viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sokerin syönti.
Mitä jää jäljelle kun nykyaikana kaikessa on lisättyä sokeria?
Ap
11 jatkaa: Kannattaa valmistaa ruuat itse (eineksille iso ei) niin tulee halvemmaksi ja pystyy itse vaikuttamaan ruuan sisältöön, eli syömään laadukkaammin :)
11 vielää jatkaa: Muutamat kerrat elämässä tullut hiivatulehdus todella rajuna ja joutunut ottamaan juuri ensiavuksi tablettia tai/ja voidetta. Ongelma uusii hyvin nopeasti kuurin jälkeen jos ruokavalio ei ole kunnossa. Alkoholi myös omalla kohdallani pahensi oireita.
Elämäni ainoat hiivatulehdukset tulleet pillereiden aikana kun limakalvot kuivuivat -> pillerit pois.
Ostapa apteekista tällainen tuote:
i say: Vaginal infection "hoitaa ja ennaltaehkäisee bakteerien ja hiivan aiheuttamia emätintulehduksia ja epämiellyttäviä oireita, kuten vuotoa, kutinaa, kirvelyä ja hajua. Pienet emätintabletit sisältävät ainutlaatuista, luonnollista Cranberry-Active -yhdistettä ja hyaluronihappoa. jotka palauttavat ja ylläpitävät emättimen normaalia pH-tasoa (pH 3,8-4,5)."
Ihan paras