Olisihan se pitänyt arvata, että tuo oopperan takapihalla romanttisesti kosinut mies ei ole suomalainen.
Mies vei tyttöystävänsä valettiin ja kosi sen jälkeen lumisydämen keskellä kynttilöiden liekkien lepattaessa. Mietinkin jo aikaisemmin, että joku ei täsmää. Suomalainen mies ei vie naista treffeille valettiin, eikä kehtaa kertoa kaverille romanttisesta kosinnasta (kaveri kävi sytyttämässä kynttilät ja toi paikalle kukat),
Kommentit (9)
Mä en olis arvannut, että ei ole suomalainen. Ihan hyvin olis voinu olla. Toi on kyl ihmeellinen taito toi jälkikäteen tietäminen... Ja toi"olishan se pitäny arvata " on jännä asenne. Onkohan se suomalainen tapa vai kuuleeko sitä muissakin maissa? Kerroisko jokun sitku, jos/kun tietää... Olishan se kyl pitänyt tietää.
Vaan eipä ollu morsiankaan suomalainen. Eikä suomalaiselle harakalle kannata tuollaista kosintaa järjestääkään.
Suomalainen mies ei käy baletissa. Puhumattakaan siitä, että hän raijaisi akkansa mukaan sellaiseen.
Ovatko nämä niitä maahanmuuttajia, joita Suomi kaipaa? Mitä he tekevät työkseen?
Voi että teitä suvakkeja voi harmittaa suomalaiset miehet. Kyllä ne suomalaisetkin osaavat kosia kauniisti ja romanttisesti, ikävää, että luulet miehen kansallisuudella olevan jotain tekemistä tämän asian kanssa.
Ihan varmasti tuhannet suomalaiset ovat kosineet romanttisesti, räväkästi ja erikoisesti ikiomalla tavallaan, mutta eivät ole vinkanneet siitä ikkunoiden takana kameroiden kanssa kyttääville kavereilleen ja iltapäivälehdille.
Joo, oon tosi kateellinen, kun oma suomalainen mies ei vienyt minua balettiin vaan hän vei minut kosintamatkalle Pariisiin. Ai että suomalainen mies on taas paska ja ajattelematon...
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ei käy baletissa. Puhumattakaan siitä, että hän raijaisi akkansa mukaan sellaiseen.
Kylöä käy, jopa silloin kun rouva (tuolloin vielä avokki-statuksella) ei halunnut lähteä. Kunhan "pätkä" vaan on tarpeeksi hyvä. Tuolloin kyseessä oli "Evankeliumi".
Wienissä kävin katsomassa "Pähkinänsärkijän" työmatkan ohessa. Enpä juuri ymmärtänyt esityksestä mitään, mutta pääseepä sanomaan monelle yleissivistyksellään brassailevalle tuostakin. Helmi sialle tms...
Siis balettiin