Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä OIKEASTI näytän lihavalta, vaikka

Vierailija
15.02.2016 |

mitat on 166cm/46kg! En suostu myöntämään mitään syömishäiriötä, koska syön ihan normaalisti ja paino nyt ei muuten kiinnosta kuin siinä mielessä, että olo on lihava. Miten mahdollista? Monet minua isommat näyttävät kauniin terveiltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva.

Vierailija
2/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt kehonkuva + mahdollisesti romuluinen luusto, joka valitettavasti tekee "ison" näköiseksi vaikka olisi laihakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lihavuus on sun pään sisällä. Mene hoitoon.

Vierailija
4/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutko? Et taatusti näytä yhtään lihavalta mutta jos et harrasta liikuntaa niin olo voi tuntua "löysältä". Mutta alipainoinen olet siitä huolimatta.

Vierailija
5/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ja olen mies ja harrastan kehonrakennusta. Näen todellisen kuvan itsestäni vain kameran kuvan kautta. Peilistä näytän läskiltä vaikka vatsalihakset näkyy, kuva näyttää totuuden.

6/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti (sisään kääntynyt rinta, ulos työntyvät lavat, käyristynyt selkä, eteen työntynyt pää, eteen kallistunut lantio) saa mahan roikkumaan. Veikkaan, että sinulla on lisäksi heikko lihaskunto, jolloin kädet ja jalat ovat hintelät, ja keskivartalo ei pysy kiinteänä "pakettina". Tällä tavalla laihakin ihminen voi näyttää vatsakkaalta, vaikka se retkottava maha ei ole läskiä. Sinulla saattaa olla myös ruuansulatusvaivoja, jotka aiheuttavat liiallista kaasunmuodostusta suolistossa.

No niin, tämä oli siis veikkaus. Näkemättä on mahdotonta sanoa mikä on todellinen tilanne. Kehotan kuitenkin kääntymään liikunta-alan ammattilaisen puoleen. Jos vika ei ole lihaskadossa ja huonossa ryhdissä, kannattaa vakavasti harkita onko kyseessä vääristynyt kehonkuva ja/tai syömishäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi