Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä vanhemmista, jotka pakottaa lapsiansa hiihtämään 30 kilometrin lenkin?

Vierailija
16.02.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hiihtelin isäni kanssa pienenä (10-12-vuotiaana) helposti moisia matkoja ja ne olivat hiihtoloman kohokohtia joita vieläkin melkein nelikymppisenä muistelen.

Vierailija
2/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakottamista en tajua, mutta ladulle on kyllä vaan positiivista huokutella.

Urheilun pitää olla hauskaa, ei pakkopullaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos lapsi on 4-vuotias tai jo 40-vuotias, niin outoahan se on.

Vierailija
4/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten enempi kidutuksen puolelle tuo minusta menee (elleivät lapset sitten ole tottuneita hiihtäjiä) varsinkin, jos lapsia pitää tuohon pakottaa.

Vierailija
5/6 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua koskaan pakotettu, mutta ei aina olisi ehkä huvittanut. Sitten hiihtolenkin jälkeen oli kyllä tosi hyvä fiilis ja edelleen muistelen niitä lämmöllä. Parhaita lapsuusmuistoja siitä, mitä olen tehnyt yhdessä isäni kanssa.

Ehkä nykylapsia pitäisi hiukan enemmän " pakottaa" , kun kaikkialle kuskataan autolla ja aliarvioidaan lapsen fyysistä jaksamista. En kyllä silti pakottaisi omaa lastani hiihtämään 30 km. Siitä voisi tulla elinikäinen kammo liikuntaa kohtaan. Ennemmin yrittäisin kannustaa ja saada lapsen itse innostumaan.

Vierailija
6/6 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ladun varrella kun isä tai äiti hiihtää lapsen perässä ja tärisee enemmän kuin lapsi. " Hiihdä saatana kovempaa" on aika yleinen lause.

Ja maalissa alle 10-vuotiaalle sanotaan että ekkö sä nyt tuon kovempaa päässyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme