Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko haamun jälkeen kunnon viiva?

Vierailija
16.02.2006 |

Ennustaako haamu siis ovulaation tuloa, eli siis että seuraavalla kerralla eli seuraavana päivänä viiva on taas vahvempi?

Vai tuleeko ja meneekö haamut miten sattuu:)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ole saanut koskaan kunnollista ovisplussaa testattua. Aina vain pelkkiä haamuja. Tokkopa ovuloin ollenkaan... Olen monesti testannut koko kierron läpi. Erimerkkisiä testejäkin on tullut kokeiltua.

Ja ei, haamujen jälkeen ei automaattisesti tule plussaa.

Vierailija
2/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee niihin testeihin aina jonkunlainen viiva siihen testi kohtaan.

Mutta oviksen aikoihin ne viivat on joko yhtä vahvat tai mulla on testiviiva tummempi kun kontrolliviiva.Jatka vaan testailua kunnes kunnon viivat ilmestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt pitäisi olla alkanut jo kuukautiset (33-34pv:n kierto). Ovista ei ole näkynyt eikä kuulunut....

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut koskaan kunnollista ovisplussaa testattua. Aina vain pelkkiä haamuja. Tokkopa ovuloin ollenkaan... Olen monesti testannut koko kierron läpi. Erimerkkisiä testejäkin on tullut kokeiltua.

Vierailija
5/5 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme päivää ennen ovista viiva muuttuu vahvemmaksi ja positiivista sitten vuorokausi ennen.

Nykyään pidän yhden välipäivän testauksessa jos liuskaan on tullut puhdas nega, sillä tiedän jo kokemuksesta, ettei se pomppaa vahvaksi viivaksi seuraavana päivänä.