Miksi ihmeessä hehkutitte niistä lidlin housuvaipoista?!
Käytiin tänään ihan niiden takia vaan lidlissä, ja siis ainakin tuolla varistossa ne on kyllä kalliimpia kun meidän lähi sparin liberon vastaavat. sentin kylläkin vaan, mutta luulin jotenkin tekeväni jotain säästöä hakemalla vaipat muualta. no toisin kävi. 29 senttiä kappale ei musta ole mitenkään edullinen, päinvastoin! mites niiden hinta muualla?
Kommentit (9)
Ja ei oikein voi kehua... En tiedä valitsinko " viallisen" paketin mutta ainakin meillä housuvaipoista irtoilee kuminauhoja vyötäröosasta ja hoikalla pojalla valuvat koko ajan. Hyvää ei halvalla saa taitaa pitää paikkaansa tässäkin tapauksessa. Lidl:in tarravaippoja ollaan kyllä käytetty ja ne ovat olleet ihan hyviä, joten siinä mielessä housuvaippojen huono laatu yllätti...
Musta ne on edelleen ihan hyviä ja täällä Saksassa myös edullisia. Tosin monella muullakin firmalla on halpishousuvaippoja jotka ehkä jopa edullisempia. Mutta meillä on toi Lidl tuossa ihan vieressä niin usein tulee sieltä kaikki perustavarat ostettua.
Mutta en tosiaan silloin vielä tiennyt, että ovatkin noin kalliita. Me kaikki teippivaippojen tyytyväiset käyttäjät kuvittelimme tietysti, että housuvaipat ovat yhtä halpoja. Teippivaipathan ovat edullisia ja ihan yhtä hyviä kuin Liberot ja Pampersit, eli niitä voin edelleenkin lämpimästi suositella.
Mutta ajattelin niidenkin olevan edullisia ja hyviä, kuten teippivaipat!
Teippivaippoja ollaan tyytyväisenä käytetty jo pitkään.
Harmi, jos ovat samanhintaisia / kalliimpia kuin muut ja jos ei laatukaan ole niin hyvä.=((
se pienempi koko ja erittäin tyytyväinen olen.Istuvat pojalle todella hyvin,eivät ole falskanneet,ei ole tullut punoitusta tms. Mahdankohan asua kalliissa kaupungissa kun ainakin tuo pienempi koko on kyllä halvimpia,ellei jopa halvin,mitä tästä kaupungista olen löytänyt housuvaipoista...
ja tuo pienempi koko...on olleet hyviä eikä ole falskanneet. Ovat juuri oikean mallisia meidän pitkälle ja hoikalle tytölle.
Mietin kans,että onkohan meidän kaupunki jotenkin kallis,koska täällä liberon pieni paketti maksaa yli 9¿ ja pamppers yli 8¿... Tuo lidl:n paketti oli kuitenkin päälle 6¿...
En ole nähnyt noita lidl housuvaippoja, mutta olen kyllä kiinnostunut halvemmista housuvaipoista... Olen jo sellaisia hakenut kovin mutta aina huomannut liberon olevan halvin. iso aketti 12.50e
Mitä lidl-housuvaippa maksaa kpl tai paketti?
Tosin meillä lidl teippivaippa valskas mennen tullen tammikuussa, kokeiluni jäi silloin siihen... Joten ei taida olla välikskään!?
Korjatkaa joku jos väärin muistan,mutta mun muistaakseni pienempi koko maksaa 29centtiä ja isompi koko 32centtiä kappaleelta.
" meidän koossa" Lidlin housuvaipat 3senttiä/kpl kalliimpia kuin normaalihintaiset Liberot lähiPrismassa. Joten testaamatta jäivät...